Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی میرزایی گفت: مدیران در مدارس علاوه بر تعلیم نقش موثری در تربیت اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، وزیر آموزش و پرورش صبح پنجشنبه در دیدار ویدیو کنفرانسی با مدیران مدارس استان زنجان به نقش مدیران در مدارس اشاره کرد و گفت: مدیران در مدارس علاوه بر تعلیم نقش موثری در تربیت اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسن حاجی میرزایی با بیان اینکه هر مدرسه کانون پژوهش است، خاطرنشان کرد: در ایام کرونا معلمان با توان فعالیت کردند تا دانش آموزان از تحصیل و آموزش عقب نمانند.

 

وی هدف خود از سفر به استان زنجان را تقدیر از معلمان و فرهنگیان کوشای این استان عنوان کرد و گفت: معلمان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا وقفه ای در آموزش دانش آموزان ایجاد نشود.

 

این مقام مسئول بر ضرورت نظارت مدیران بر نحوه برگزاری کلاس‌های مجازی درس و امتحانات و ارزشیابی‌ها تاکید کرد و گفت: به دلیل تغییراتی که در نحوه روش های تدریس ایجاد شده باید دانش آموزان نهایت استفاده از تحصیل داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه مدارس کلیدی ترین نقش در آموزش و پرورش کشور دارند، گفت: مدیران مدارس با ارزیابی عملکرد دانش آموزان ما را به هدف واقعی در تعلیم و تربیت می‌رساند.

 

استاندار زنجان نیز در سخنانی با اشاره به فعالیت هشت هزار همیار سلامت در نقاط مختلف استان گفت: معلمان استان زنجان در خصوص آموزش‌های رعایت بهداشت فردی و اجتماعی دانش آموزان در شبکه شاد عملکرد بسیار خوبی دارند.

 

فتح الله حقیقی به وضعیت پوشش اینترنتی در روستاهای استان برای استفاده دانش آموزان از شبکه شاد اشاره کرد و افزود: تا پایان اسفند ماه سالجاری نیز تعداد قابل توجهی از روستاها به اینترنت متصل می‌شود.

 

به گفته وی، استان زنجان در تخصیص پنج درصد مالیات شهرداری‌ها به مدارس استان زنجان جزو استان های موفق است.

 

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبکه شاد سفر به زنجان وزیر آموزش و پرورش دانش آموزان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمیرالله حسینی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید اداره امور مدارس سمای واحد بابل اظهار کرد: این مدارس دارای ظرفیت مناسب برای افزایش دانش‌آموزشی بر مبنی سیاست‌های معاونت مهارت و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی است که با توجه به امکانات موجود و همکاری انجمن اولیا توان افزایش جمعیت دانش‌آموزی را دارد.

وی افزود:‌ با توجه به هوشمندسازی مدارس سما، تجهیزات و امکانات دانشگاه، همدلی و اتحاد و وفاق کارکنان مدارس سما مردم به سما اعتماد کردند، باید به این اعتماد مردم پاسخ مثبت بدهیم و جمعیت دانش‌آموزشی را افزایش دهیم. معلمان و مدیران در تعالی و شکوفایی دانش آموزان نقش بسزایی دارند، نخبه پروری در سما ضروری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: در راستای اهداف دانشگاه و گام دوم ملی دانشگاه و سند تحول این واحد دانشگاهی در حوزه مدارس سما و علوم تربیتی طبق سیاست‌های دانشگاه حرکت می‌کند. مدیران و معلمان مدارس سما باید برنامه محور باشند، هم‌اندیشی و همفکری مسئولان مدارس با خانواده‌ها سبب تقویت علمی و آموزشی دانش‌آموزان می‌شود.

حسینی تأکید کرد:‌شهرستان بابل یکی از شهر‌های پرجمعیت استان بوده و دارای ظرفیت دانش‌آموزشی بالای است، مدیران و معلمان با نهادینه کردن دستاورد‌های علمی، فرهنگی و امکانات مدارس سما واحد بابل در جذب حداکثری تلاش مضاعف کنند.

به گزارش آنا، در این مراسم با قدردانی از تلاش بابک حسین زاد و مهدی بیگلری‌‎فیروز به‌عنوان مدیرکل اداره امور مدارس سمای واحد بابل معرفی شد. بیکلری پیش از این رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل را به عهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است