Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@14:40:59 GMT

دستگیری ۱۱ قاتل در غرب استان تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۳۷۲۴

دستگیری ۱۱ قاتل در غرب استان تهران

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایران، سردار «کیوان ظهیری» فرمانده انتظامی غرب استان تهران در حاشیه این طرح گفت: با اجرای طرح عملیاتی «ضربت ۳» با هدف دستگیری سارقان، مالخران و کشف کالای قاچاق در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران در ۷۲ ساعت گذشته، دو پرونده قتل فجیع کشف و ۱۱  قاتل نیز دستگیر شدند.  
همچنین کشف ۴۸ فقره انواع کلاهبرداری و دستگیری ۲۴  کلاهبردار  از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، با هماهنگی مقام قضایی با اجرای بیش از ۱۸۰ حکم قضایی، ۵۳۷ فقره انواع جرایم سرقت کشف شد، بیان داشت: در این طرح ۲۴ باند بزرگ سرقت و جرایم خشن منهدم  و  ۳۳۲ سارق دستگیر شدند که ۱۶۶ نفر آز آنها سارق بار اولی بودند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قاتل کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران غرب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6089942

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • رصد لحظه‌ای سارقان سابقه دار در اتاق پایش