Web Analytics Made Easy - Statcounter

عشریه گفت: دوره توانمندسازی مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت دارای مجوز فعالیت از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و اداره کل تبلیغات اسلامی استان با حضورمدیران ۳۰۰موسسه در قالب ۶گروه ۵۰نفره دربستر نرم افزار توصیف برگزار شد.

«حمیدرضاعشریه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری با اشاره به اقبال عمومی از نخستین دوره توانمندسازی مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان مازندران که به دلیل شیوع کرونا مجازی برگزار شده، گفت:  این دوره طی 20ساعت در بازه زمانی 29دی ماه تا 25بهمن ماه امسال برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با مراجعه به آدرس الکترونیکی http//www.tocif.ir//guest/login.aspx    طی 20ساعت دروسی شامل: مباحث اداری مالی، مدیریت قرآنی، جذب مشارکت مردمی، سبک زندگی قرآنی و مباحث حقوقی را با حضور اساتید متخصص و برجسته فرا گرفتند، افزود:  این دوره آموزشی ویژه مدیران موسسات قرآن و عترت دارای مجوز فعالیت از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوده است.

 

عشریه با بیان اینکه 300موسسه در قالب 6گروه 50نفره در این دوره آموزش دیدند، بیان کرد: این دوره آموزش مجازی با  محوریت پنج موضوع به شرح مباحث اداری و مالی، مباحث حقوقی، مباحث سبک زندگی، مباحث جذب مشارکت های مردمی و مباحث مدیریت قرآنی برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه به شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر اعطا می ­شود، یادآورشد: استاد بهبودی از سازمان دارالقرآن الکریم، استاد عزیززاده گرجی، استاد سلمانیان و استاد آهی فر در این دوره تدریس نمودند.

 

عشریه با بیان اینکه تمامی کلاس های این دوره توسط بستر نرم افزاری پیش بینی شده ضبط و فایل های اساتید در سامانه توصیف به آدرس http://www.tocif.ir بارگذاری شد و در دسترس مخاطبین قرار گرفت، خاطرنشان شد: تلاش داریم به زودی شاهد برگزاری مجدد این دوره آموزشی با سرفصل های جدید باشیم .

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا سبک زندگی مدیران موسسات قرآن و عترت برگزار شد اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون ، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن