Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان اردبیل روز پنجشنبه با تفویض اختیار رئیس فدراسیون به مدیرکل ورزش و جوانان با حضور اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه رضازاده برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی که سه نامزد داشت صادق اصبری با کسب ۹ رای از مجموع ۱۶ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان اردبیل انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین امینی دیگر نامزد نیز موفق به کسب هفت رای شد و علیرضا فخری یکی دیگر از کاندیداها قبل از آغاز رای گیری انصراف داد.

رییس جدید هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای گسترش کونگ فو و هنرهای رزمی، فعال کردن هیات شهرستان‌ها، حضور پررنگ در مسابقات کشوری و بین‌المللی، توجه به ورزش بانوان و تلاش برای جذب حامی مالی از جمله برنامه‌های این هیات است.

صادق اصبری مهیا کردن زیرساخت‌ها، برگزای کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران جهت ارتقای سطح دانش آنها، برگزاری منظم مسابقات در رده‌های سنی مختلف برای آقایان و بانوان، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات پیشکسوتان و ایجاد همدلی و تعامل و همکاری با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان را از دیگر برنامه‌های این هیات در آینده ذکر کرد.

او ایجاد همبستگی بین ورزشکاران، مربیان و داوران، استعدادیابی و استفاده مطلوب از پایگاه‌های استعدادیابی، بها دادن به ورزشکاران و تجلیل از قهرمانان ملی، استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان و برگزاری مسابقات کونگ فو و هنرهای رزمی، حمایت از فرزندان خانواده‌های بی بضاعت، تلاش برای برگزاری انواع اردوهای ورزشی و برگزاری منظم مجمع سالیانه و ارائه گزارش به اعضای مجمع را از جمله دیگر اقدامات پیش روی این هیات در استان عنوان کرد.

برچسب‌ها فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی مجمع انتخاباتی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی مجمع انتخاباتی اردبیل فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی مجمع انتخاباتی اردبیل اخبار کنکور کونگ فو و هنرهای رزمی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی

میثم رشتبر با عزمی راسخ رکورد جهانی تکنیک‌های رزمی روی کیسه بوکس را به نام خود به ثبت رساند.

این حرکت ارزشمند در زمان ۴۸ ساعت و بدون وقف با نظارت دقیق کمیته ثبت رکورد فدراسیون و سازمان‌های بین‌المللی ایمارو و تافیسا برگزار شد، مهارت و استقامت خارق‌العاده رشتبر را به اثبات رساند و جلوه‌ای دیگر از تعهد داوطلبان هلال احمر در مسیر صلح و بشردوستی را به نمایش گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند