Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان طی حکمی آرمان وطن‌دوست را به‌عنوان سرپرست جدید معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ یعقوب گویلیان با تقدیر از خدمات حمید اسکندری در دوران مسئولیت معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری استان گفت: «مبنای کار ما استفاده از توان علمی کارکنان و کارشناسانی است که سال‌ها در بخش‌های مختلف دارای تجربه و دانش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: «بخش گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان حوزه‌ای است که باید علاوه بر ارتباط نزدیک با بخش‌های میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی از افراد صاحب نظر و مدیران بخش‌های خصوصی در توسعه آن نیز استفاده شود.»

گویلیان تجربه و شناخت را دو اصل مهم در رسیدن به هر هدفی عنوان کرد و اظهار‌داشت: «امیدواریم آرمان وطن‌دوست با برقراری ارتباط با استان‌های هم‌جوار و ارگان‌های ذی‌ربط زمینه توسعه بیش‌ازپیش صنعت گردشگری در استان با برنامه‌ریزی مبتنی بر وضعیت موجود در معاونت گردشگری، انجام دهد.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایجاد زنجیره خدمات، متناسب با نیاز گردشگران ورودی به‌استان را مهم ارزیابی کرد و عنوان‌کرد: «در تمامی بخش‌ها و حوزه‌ها به ویژه صنعت گردشگری کار به دست کارشناسان و مدیرانی انجام می‌شود که این زنجیره را کامل می‌کنند.»

گویلیان افزود: «امروزه صنعت گردشگری کردستان در شرایط ویژه و حساسی قرار دارد که شیوع ویروس کرونا علاوه بر ایجاد مشکلات حاد برای تمامی بخش‌های زیرمجموعه بر این حساسیت افزوده، که لازم است در راستای جبران کاستی‌ها تلاش کنیم و با همیاری با مدیران تاسیسات بخش‌خصوصی به سمت جلو حرکت کنیم و لازمه این حرکت تلاش و کوشش و همدلی است.»

شایان ذکر است آرمان وطن‌دوست از کارشناسان باسابقه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است که پیش از این مدیریت اداره میراث فرهنگی شهرستان بانه و معاونت گردشگری و سرمایه گذاری کردستان را در کارنامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: میراث فرهنگی کردستان گردشگری و سرمایه گذاری معاونت گردشگری میراث فرهنگی صنایع دستی بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سمانه سلطانی پور روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ گفت: با صدور مجوز فعالیت فروشگاه صنایع‌دستی آروند با مدیریت آقای حسین میری، واقع در بازار سرپوشیده شهر شاهرود، تعداد فروشگاه‌های مجاز صنایع‌دستی در استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: بر اساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌دستی، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها و پس از بررسی درخواست توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مجوز خود را دریافت کنند.

سمانه سلطانی پور گفت: در حال حاضر ۶ فروشگاه صنایع‌دستی در سمنان، ۹ فروشگاه صنایع‌دستی در شاهرود، ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در دامغان و ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در مهدی‌شهر تحت مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

46 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900631

دیگر خبرها

  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری