Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- داوران جشنواره بین‌المللی فیلم موجابراهیم حصاری ترکیب داوران بخش «بین‌الملل» چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش را اعلام کرد.
به گزارش آریا و به نقل از روابط چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش، ابراهیم حصاری دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش داوران بخش «بین‌الملل» این رقابت سینمایی را بدین شرح معرفی کرد: از ایران فاطمه معتمدآریا در کنار 2 داور خارجی شامل امیلیو دیا چی یسا از ایتالیا و ایرینا روئیز فیگه روآ از پاناما داوری بخش «بین‌الملل» چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش را برعهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این دوره از جشنواره در مجموع 5 هزار و 322 فیلم از 120 کشور به دبیرخانه ارسال شده بود که در نهایت از بین آثار ارسالی، بعد از بازبینی 61 فیلم داستانی و مستند برای 2 بخش مسابقه «ملی» و «بین‌الملل» انتخاب شدند.
به گفته ابراهیم حصاری، در این بین 41 فیلم در بخش «ملی» و 20 فیلم در بخش «بین‌الملل» به داوری نهایی رسیدند که از بین آثار بخش بین الملل  6 فیلم ایرانی بودند.
دبیر جشنواره بین المللی فیلم «موج» کیش اعلام کرد: فیلم های بخش بین‌الملل از کشورهای سوئد، عراق، مراکش، اسپانیا، تانزانیا، اوکراین، آمریکا، فرانسه، لبنان، کلمبیا، غنا، اتریش، سوریه، پرو، هند، مکزیک، یونان و نروژ بوده اند.
حصاری در پایان گفت: اسامی برندگان بخش های ملی، بین‌الملل و فیلمنامه در اختتامیه جشنواره معرفی می شوند.
چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش به دبیری ابراهیم حصاری از تاریخ 18 تا 21 فوریه 2021 مصادف با 30 بهمن لغایت 3 اسفند در جزیره کیش برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سینماگر بخش بین الملل جشنواره موج جشنواره بین المللی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود

دادگاه تجدیدنظر نیویورک حکم محکومیت «هاروی واینستین» تهیه‌کننده بزرگ سینمای هالیوود، که در سال ۲۰۲۰ به جرم تجاوز جنسی محکوم و زندانی شده بود را لغو کرد و دستور به تشکیل مجدد دادگاه داد. قضات دادگاه تجدیدنظر معتقدند فرآیند دادگاه بدوی واینستین به شکلی بوده که او از محاکمه عادلانه محروم مانده است و به همین علت دادگاه باید مجددا تشکیل شود.

به گزارش همشهری آنلاین، اتهام‌های متعدد تجاوز و سوءاستفاده جنسی علیه «هاروی واینستین» که از سوی برخی از شناخته شده‌ترین زنان سینمای هالیوود طرح شده بود، جرقه جنبش (MeToo#) را زد که علاوه بر آمریکا به سایر نقاط جهان هم گسترش یافت.

اکنون دادگاه تجدیدنظر می‌گوید در دادگاه بدوی دادستان‌ها شاهدانی را به دادگاه احضار کرده‌اند که اتهام‌های آن‌ها در شکواییه اصلی علیه «هاروی واینستین» نبوده و به این دلیل فرصت دادرسی منصفانه به متهم داده نشده است. با این حال، تا زمان برگزاری دادگاه جدید، این تهیه کننده سابق هالیوود در زندان باقی خواهد ماند چرا که او اکنون به علت محکومیت به جرم تجاوز در یک دادگاه دیگر در لس‌آنجلس در زندان است.

اتهام‌های گسترده تجاوزجنسی علیه «هاروی واینستین» از سال ۲۰۱۷ علنی شد و تا زمان محکومیت او در سال ۲۰۲۰ حدود ۸۰ زن این غول تهیه‌کنندگی در صنعت سینما را به سوء رفتار جنسی طی چند دهه متهم کردند از جمله ک «اوما ترومن» و «سلما هیاک» دو هنرپیشه معروف هالیوود.

هاروی واینستین یکی از بزرگترین تهیه‌کنندگان سینمای آمریکاست که موفقیت‌های فراوانی به دست آورده است. فیلم‌های او از جمله «سخنرانی پادشاه» و «شکسپیر عاشق» برنده چندین جایزه اسکار شده‌اند.

دیگر خبرها

  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود