Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این زمین لرزه در محدوده شهرستان بندرخمیر بوقوع پیوست که تیم ارزیاب به منطقه وقوع این زمین لرزه اعزام شده و با دهیاران منطقه تماس برقرار شده است.

مختار سلحشور بیان داشت: گزارش نهایی بررسی های این زمین لرزه تا ساعتی دیگر جمعبندی می‌شود و نیروهای هلال احمر برای امدادرسانی احتمالی مورد نیاز درحالت آماده باش قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: درپی زلزله‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر  در ساعت ۱۰:۳۶ حد فاصل بندرخمیر و بندرلنگه ، طی تماس های تلفنی با فرمانداران ،بخشداران ، دهیاران شهرستانهای تحت تاثیر این زمین لرزه ، خسارت جدی گزارش نشده که نتایج خسارات احتمالی پس از بررسی و جمعبندی نهایی در اطلاعیه بعدی اطلاع رسانی می شود.

مهرداد حسن زاده  افزود: در همین زمینه  تیم های امدادی و ارزیاب بمنظور بررسی دقیق خسارات احتمالی به مناطق اعزام شده اند و اعضای ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستانهای خمیر و بندرلنگه در وضعیت آماده باش می باشند.
زمین لرزه‌ای به بزرگی چهار و یک دهم ریشتر در ساعت ۱۰ و ۳۶ دقیقه و ۱۷ ثانیه در فاصله ۲۷ کیلومتری بندر خمیر، ۴۳ کیلومتری لافت و ۵۰ کیلومتری بندر کنگ و در عمق ۹ کیلومتری زمین بوقوع پیوست.

برچسب‌ها حوادث طبیعی هرمزگان بندرعباس زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث طبیعی هرمزگان بندرعباس حوادث طبیعی هرمزگان بندرعباس زلزله اخبار کنکور زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»

این رکابزنان طی ۳ روز این مسافت را پیمودند و در مرکز آموزشی ۰۳ عجب شیر به کار خود پایان داده و توسط فرمانده این مرکز آموزشی مورد تجلیل قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • ناسا یک پیام از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین دریافت کرد
  • دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه
  • رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • قلعه خواجه لرزید
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند