Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:31:26 GMT

نواقص ایمنی آزاد راه آبیک - چرمشهر شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۴۶۵۳

نواقص ایمنی آزاد راه آبیک - چرمشهر شناسایی شد

سردار سیدکمال هادیانفر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از آزاد راه آبیک - چرمشهر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به طور معمول ساخت هر جاده جدید نیازمند لحاظ کردن مسائل ایمنی است زیرا بی توجهی به برخی نکات ایمنی می تواند سبب بروز حوادث برای رانندگان و سرنشینان خودروها شود.

وی ادامه داد: در بررسی های میدانی از آزاد راه آبیک - چرمشهر حدود ۱۶ نکته ایمنی به مسوولان وزارت راه اعلام شد تا قبل از اینکه پروژه افتتاح شود نسبت به رفع آنها اقدام سریع به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادیانفر گفت : طبق بازدید میدانی امروز ، فاز نخست این آزاد راه «مه گیر» بوده و باید اقدامات ایمنی برای پیشگیری از حوادث در این محدوده به عمل آید.

وی ادامه داد:  در اطراف فاز ۲ این آزاد راه ، رفت و آمد احشام و شترها به چشم می خورد  که می تواند با مخاطراتی همراه شود و در این زمینه مجریان نیز باید اقدامات لازم برای جلوگیری از تصادف ها به عمل آورند.

رییس پلیس راهور ناجا گفت: در مجموع پروژه نقش ۳۰ تا ۴۰ درصدی در روان سازی ترافیکی  استان البرز و منطقه دارد و خودروهای سنگین که مقصد آنها به سمت جنوب و شرق کشور است می توانند از این مسیر حرکت کنند.

وی اظهار داشت : در واقع آزاد راه آبیک - چرمشهر پل ارتباطی بین شرق و غرب کشور در محدوده استان های تهران - البرز و قزوین است .

آزاد راه آبیک - چرمشهر به طول ۱۶۰ کیلومتر با صرف حدود هفت هزار میلیارد تومان به مرحله تکمیل رسیده و قرار است هفتم اسفند ماه جاری افتتاح شود.   

برچسب‌ها سيد کمال هاديانفر توسعه ایران وزارت راه و شهرسازی جهش تولید استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران وزارت راه و شهرسازی توسعه ایران وزارت راه و شهرسازی جهش تولید استان البرز اخبار کنکور آزاد راه آبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: آموزش ایمنی و آتش‌نشانی برای تمام مراکز درمانی و بیمارستان‌ها که اعلام آمادگی کنند، برگزار می‌شود.

شهرام مومنی امروز، هفتم اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعلام آمادگی سازمان آتش نشانی رشت در ارائه آموزش به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، اظهار کرد: آموزش‌ها برای تمام پرسنلی که علاقمند باشند، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت آشنایی افراد با نکات ایمنی، افزود: حضور در محل کار در کنار رعایت نکات ایمنی، قطعا آسودگی خیال برای پرسنل و مراجعه کنندگان را فراهم می‌کند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره آمادگی این سازمان برای آموزش ایمنی و آتش نشانی در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، گفت: تیم عملیاتی آتش نشانان با حضور در مراکز تخصصی نسبت به برگزاری دوره تئوری و عملی  آموزش ایمنی و آتش نشانی می‌پردازند.

مومنی با بیان اینکه حفظ ایمنی در کنار افزایش دانش ایمنی یک اولویت است، تصریح کرد: بسیاری از کارگاه‌های بزرگ، فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و غیره در سایه اشتباهات کوچک؛ دستخوش خسارات جبران ناپذیر مالی و گاهی جانی شده‌اند که حفظ ایمنی در محیط کار به همراه افزایش سواد ایمنی کارکنان؛ گام‌های اولیه و یک الویت ویژه است.

وی افزود: روش‌های پیشگیری از آتش‌سوزی، شناخت انواع آتش‌سوزی‌ها، شناخت انواع تجهیزات ایمنی و اطفاء حریق، شناخت انواع کپسول آتش‌نشانی و نحوه صحیح استفاده از خاموش کننده‌های دستی، دروس ارائه شده در این دوره‌های آموزشی خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • اهمیت ایمنی در حمل و نقل
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد