Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس کنگره سالانه حزب کارگزاران جزییات برگزاری چهارمین کنگره این حزب را تشریح کرد.

محمد عطریانفر در خصوص جزئیات برگزاری کنگره عصر امروز این حزب گفت: حزب کارگزاران سازندگی براساس اساسنامه خود و دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت کشور در هر سال اقدام به برگزاری کنگره سالانه می‌کند، که این امر در سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا محقق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در جلسه امروز آقای کرباسچی دبیرکل حزب گزارشی از عملکرد سالیانه را به اطلاع اعضا می‌رساند و سپس بازرسان حزب، گزارش خود را نسبت به نظارت بر عملکرد کمیته‌ها، شورای مرکزی و کانون‌های حزبی و فعالیت‌های استانی ارائه خواهند داد.

عطریانفر در ادامه به تدوین یک برنامه جامع درخصوص اداره کشور توسط حزب کارگزاران اشاره کرد و بیان داشت: یک اقدام بسیار کلیدی و مهم که دراین کنگره رخ می‌دهد آن است که حزب کارگزاران سازندگی یک برنامه جامع درآستانه انتخابات تدوین کرده است و این راهکارها می‌تواند پیشنهاد حزب به رئیس جمهور آینده باشد؛ که اگر خودمان موفق شدیم با رسیدن به یک گزینه مناسب و توانا در انتخابات حضور پیدا کرده و موفق شویم، این برنامه‌ها را اجرایی کنیم و اگر هم چنین آمادگی داریم که این برنامه‌ها را به رئیس‌جمهور منتخب اعلام کنیم.

وی ادامه داد: آقای مرعشی مسئول کمیته سیاسی حزب این برنامه را در جریان کنگره عصر امروز به اعضاء ارائه خواهد کرد و پیرامون آن بحث و بررسی صورت خواهد گرفت. البته در این کنگره طرفاً مباحث مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری مطرح می‌شود و طرح موضوع و بررسی محورهای انتخابات شورای شهر در جلسات آتی انجام می‌شود.

رئیس کنگره حزب کارگزاران سازندگی درخصوص آمار و ارقام کنگره عصر امروز اظهار داشت: چهارمین کنگره حزب کارگزاران سازندگی عصر امروز با شعار «توسعه ایران؛ اولویت نخست» همزمان با بیست و پنجمین سالگرد آغاز به فعالیت حزب با حضور بالغ بر ۷۰۰ نفر از چهره‌های شاخص حزبی که در قالب شوراهای استانی مسئولیت دارند، برگزار می‌شود و تکلیف انتخاب اعضای شورای مرکزی برعهده آن‌ها است، در این کنگره مجازی حضور پیدا کرده و رای خود اعلام خواهند کرد.

وی افزود: در جریان کنگره عصر امروز باید برای انتخاب تعداد ۱۷ نفر از اعضای شورای مرکزی انتخابات برگزار شود و اعضای شوراهای استانی حزب از میان کاندیداها که متشکل از ۲۲ نفر از آقایان، ۸ نفر از بانوان و ۶ نفر از اعضای استان‌ها هستند، به انتخاب خواهند پرداخت.

عطریانفر در پایان درخصوص اعضای شاخصی که در این کنگره از شورای مرکزی خارج شده‌اند و باید مجدد انتخاب شوند نیز ابراز داشت: در میان دوستان که دوره عضویت آن‌ها به اتمام رسیده و تمایل داشتند که عضویت در شورای مرکزی نداشته باشند و این فرصت به نیروهای جوان داده شود اما به دلیل خدمات آن‌ها و اثراتی که در موفقیت حزب داشتند ما از آن‌ها درخواست کردیم که مجددا داوطلب باشند، اما از میان چهره‌های شاخص حزبی می‌توان به آقایان حسین مرعشی، غلامحسین کرباسچی، محمد قوچانی و یدالله طاهرنژاد و همچنین از میان بانوان عضو شورا به خانم‌ها فائزه هاشمی، پروانه مافی و فاطمه سعیدی اشاره کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حزب کارگزاران حسین مرعشی غلامحسین کرباسچی محمد عطریانفر فائزه هاشمی انتخابات 1400 جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حزب کارگزاران سازندگی کنگره عصر امروز شورای مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کهگیلویه از برگزاری اجلاس شهدای کهگیلویه با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار مصطفی مثنوی، ظهر امروز _یکشنبهنهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد، اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با سخنرانی محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور ساعت ۲۰:۰۰ روز دوشنبه، دهم اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی شهر دهدشت برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۵ برگزار شد و دومین کنگره نیز از روز ششم اردیبهشت سال‌جاری آغاز شده است.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجلاس بزرگداشت شهدا در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و اولین اجلاس روز ششم اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و حضور گسترده مردم در شهر گچساران برگزار شد.

سیدعلی‌اصغر پوربهشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در نشست خبری که به مناسبت اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه برگزار شد، اظهار کرد: از همراهی و همکاری خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای کهگیلویه در پوشش برنامه‌های اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان و انعکاس اخبار این اجلاسیه قدردانی می‌کنم و از روحیه بسیجی خبرنگاران جز این انتظاری نیست.

وی افزود: ستاد اجرایی اجلاس شهرستان و شورای سیاست‌گذاری کنگره و اجلاس شهدا با تشکیل ۱۷ کمیته مختلف، مأموریت خود را آغاز کرد.

پوربهشت با بیان اینکه از زمان آغاز ستاد اجرایی اجلاس تاکنون بیش از پنج هزار برنامه در سطح شهرستان اجرا شده‌است، تصریح کرد: هدف از برگزاری کنگره ملی شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و انتقال آن‌ها به نسل جدید است.

وی خاطرنشان کرد: از ۴۱۲ شهید والامقام شهرستان در حال حاضر تنها والدین کمتر از ۵۰ شهید در قید حیات هستند و ضرورت دارد با برگزاری اجلاس مختلف فرهنگ ایثار و شهادت را سینه‌به‌سینه به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

رئیس ستاد اجرایی اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه گفت: با همکاری و مشارکت شهرستان‌های چهارگانه تاکنون تعداد ۳۸۱ برنامه و یادواره شهدا در قالب‌های گوناگون برگزار شده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده تاکنون در سطح شهرستان افزود: سرکشی و تجلیل از همه خانواده شهدا، جانبازان بالای ۵۰ درصد و آزادگان، تجلیل از ۵۵۰ نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس که نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشتند، کاشت دو هزار نهال در عرصه‌های منابع طبیعی و معابر به نیابت از شهدا و توزیع تعداد ۲۲۰ فقره جهیزیه هر کدام به نام یک شهید والامقام از جمله برنامه‌های اجرا شده در سطح شهرستان هستند.

کد خبر 748754

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس