Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امروز هفته پایانی لیگ ریکرو کشور، یادواره شهیدان سلامت در آکادمی راد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و بانوان کماندار دانشگاه آزاد اسلامی با سرمربیگری دکتر زهرا شمس، پنج بر صفر مقابل آکادمی راد به پیروزی رسیدند.

در پایان این لیگ، تیم اشتادزاده مشهد به مقام قهرمانی رسید، دانشگاه آزاد اسلامی نایب قهرمان شد و آکادمی راد مقام سوم را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ریکرو مردان دانشگاه آزاد اسلامی نیز که با سرمربیگری میلاد وزیری قهرمان زودهنگام لیگ ۹۹ شده، امروز در هفته پایانی رقابت ها ۴ بر یک مقابل نزاجا به برتری رسید.

در لیگ ریکرو مردان، تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، نزاجا و آکادمی راد به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند. آیین اهدای جام و مدال ها،  ساعت ۱۱ فردا (جمعه) با حضور شماری از شخصیت‌های ورزشی کشور در آکادمی راد برگزار خواهد شد.

درخشش بانوان و مردان کماندار دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ ریکرو کشور، دعوت هشت نفر از آنان را به اردوی تیم ملی به همراه داشت. زهرا نعمتی، مهتا عبداللهی، مریم نادعلی، سمانه رمضانپور، آیتک جلوسیان، میلاد وزیری، صادق اشرفی و رضا صادقی هشت کماندار ملی پوش دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1089636 برچسب‌ها تیم تیرو کمان دانشگاه آزاد اسلامی ورزش دانشگاه آزاد باشگاه دانشگاه آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ورزش دانشگاه آزاد باشگاه دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی آکادمی راد لیگ ریکرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای

نتایج تیم‌های ریکرو مردان و زنان کشورمان در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان