Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@03:18:40 GMT

اقلام امدادی استانهای فارس و اصفهان به سی سخت رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۵۲۲۸

اقلام امدادی استانهای فارس و اصفهان به سی سخت رسید

احد جمالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این اقلام شامل چادر و مواد خوراکی بوده که از سوی نیروهای امدادی و سپاه در حال توزیع بین زلزله زدگان است.

وی بیان کرد: استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری برای اعزام نیروهای خود نیز اعلام امادگی کردند.

جمالی ادامه داد: به دنبال وقوع این زلزله، استاندار فارس در تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمادگی این استان را برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیشترین میزان خسارت را مربوط به کانون زلزله شهر سی سخت دانست و افزود: هیچ گونه تلفات جانی در این زلزله گزارش نشده است.

جمالی اضافه کرد: با توجه به اعلام کارشناسان هواشناسی و احتمال بارش برف در سی سخت نیازاست مردم از ترددهای غیرضروری در مسیرهای مواصلاتی سی سخت -  یاسوج جدا خوداری کنند.

جمالی تصریح کرد: در جلسه شورای بحران فرمانداری به ریاست استاندار  تقسیم کار در قالب کمیته ها انجام و نیروها به صورت میدانی در حال خدمت رسانی هستند.

وی از همکاری همه نهادها در راستای خدمات رسانی به مردم قدردانی کرد.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ دهم ریشتر ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه بیست و نهم بهمن ۹۹  شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

 مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اتفاق افتاده است .

سی سخت در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

برچسب‌ها سی سخت کهگیلویه و بویراحمد امداد و نجات زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سی سخت کهگیلویه و بویراحمد امداد و نجات سی سخت کهگیلویه و بویراحمد امداد و نجات زلزله اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز