Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: شهرستان آران و بیدگل با یک هزار و ۱۴۱ شرکت‌کننده در نوزدهمین آزمون قرآن و عترت، رتبه نخست استان اصفهان را به خود اختصاص داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: با پایان مهلت نام نویسی نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت و با استناد به گزارش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امسال یک هزار و ۱۴۱ نفر از شهرستان نمونه قرآنی آران و بیدگل در این آزمون نام نویسی کرده اند که این شهرستان از این حیث، رتبه نخست را در بین شهرستان های استان اصفهان به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: امسال یشترین آمار ثبت نامی در سطح استان ها به استان اصفهان و از بین شهرستان های استان اصفهان، پس از شهر اصفهان به شهرستان آران و بیدگل اختصاص یافت.

 

ضابطی  ادامه داد: داوطلبان این شهرستان از موسسات «مهد قرآن کریم و ولایت (ثقلین نور)»، مجمع قاریان و حافظان هلال(ع)، جامعه بیت الزهرا(س) و  امام زمان (عج) در چهار رشته قرآنی «حفظ و مفاهیم قرآن کریم، سبک زندگی معصومین، حفظ و مفاهیم نهج البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه» در این آزمون قرآنی شرکت خواهند کرد.

 

دبیر شورای توسعه فعالیتهای قرآنی شهرستان آران و بیدگل افزود:: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت اسفند ماه سال جاری به صورت غیر حضوری در سه گروه امتحانی و ۱۴ رشته شامل « ترجمه و مفاهیم قرآن شامل دو رشته ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره»، «معارف اهل بیت(ع) شامل سه رشته حفظ و مفاهیم نهج‌البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومین»، «حفظ قرآن کریم در ۹ رشته شامل حفظ و مفاهیم جزء ۳۰، حفظ و مفاهیم جزء اول، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم ۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جزء اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم» برگزار می شود.

 

ضابطی افزود: در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در سال گذشته هم شهرستان آران و بیدگل با یک هزار و ۱۵۸ شرکت کننده رتبه نخست را در بین شهرستان های استان اصفهان به خود اختصاص داد.

 

شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده و به دلیل فعالیت‌های شاخص قرآنی، از سوی نهادهای رسمی به‌ عنوان شهر نمونه قرآنی کشور معرفی شده است./

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: نوزدهمین آزمون قرآن و عترت شهر نمونه قرآنی شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل آزمون قرآن و عترت شهرستان آران و بیدگل استان اصفهان حفظ و مفاهیم قرآن و عترت قرآن کریم رتبه نخست جزء اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا

لطفی مدیرکل شیلات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این استان رتبه نخست کشوری را در تولید آرتمیا دارد، گفت: آرتمیا موجود آبزی بوده، که یکی از محصولات پرفروش در بازار‌های جهانی است و در ۲۰۰ هکتار از زمین‌های شور استان پرورش می‌یابد.

وی اضافه کرد: این محصول به مبلغ ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار فروش می‌رسد.

به گفته لطفی، برای آبزی‌پروری در مقیاس‌های بزرگ، ماهیان ارزشمند صادراتی مانند میگو و ماهیان خاویاری حتی بخشی از ماهیان زینتی از آرتمیا به عنوان تغذیه استفاده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • نوزدهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن در بوشهر برگزار شد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • رتبه اول اصفهان در میزان جاده‌های دو بانده/ جذب قیر منوط به عملکرد بافت فرسوده است