Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@17:59:15 GMT

تجمع اهالی شهرک اندیشه قزوین به روایت تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۵۵۵۳

تجمع اهالی شهرک اندیشه قزوین به روایت تصاویر

گروه استان‌ها- جمعی از اهالی شهرک اندیشه در واکنش به کارشکنی اداره کل راه و شهرسازی قزوین به صدور پروانه ساخت زمین‌هایشان در این شهرک روبه‌روی استانداری قزوین تجمع کردند و خواستار ورود آیت‌الله رئیسی برای رفع این مشکل شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین،  جمعی از اهالی شهرک اندیشه در اعتراض به سنگ‌اندازی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین به صدور پروانه ساخت زمین‌هایشان در این شهرک روبه‌روی استانداری قزوین تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان در حالی که در شعارهایشان نسبت به برداخت چندگانه اداره کل راه و شهرسازی در مورد صدور مجوز ساخت در سایر نقاط استان و اقدام به الحاق بافت جدید به شهرهای دیگر استان اعتراض داشتند، از استاندار می‌خواستند که بیرون بیاید و جواب آنها را بدهد. اما در نهایت با امتناع مسئولان استانداری از دیدار با تجمع‌کنندگان معترضان طی شعارهایی از آیت‌الله رئیسی، ریاست قوه قضائیه تقاضا کردند که به این موضوع ورود کرده و حقوق آنها را احیا کند.

جهش تولید یاتاقان خودرو در قزوین به روایت تصاویرآئین اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت قزوین به روایت تصاویرآیین توزیع 4500 بسته معیشتی در امامزاده حسین(ع) قزوین به روایت تصاویر

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تجمع استانداری قزوین شورای اسلامی قزوین تجمع استانداری قزوین شورای اسلامی قزوین قزوین به روایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه تجمع کردند.

سردار محمدرضا آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) در این مراسم گفت: ریشه رژیم صهیونسیتی بر جنگ و جنایت و نسل کشی بنا شده است.

وی افزود: سردمداران اصلی رژیم صهیونسیتی از ثروتمندترین و بانفوذترین افرادی هستند که تمام قدرت و اقتصاد آمریکا در دست آنان است.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع)، ترور و آدم کشی را مهمترین خصوصیت آمریکا و رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: این افراد حتی به تعدادی از رییس جمهوران آمریکا نیز رحم نکردند.

سردار آهنگر ایستادگی جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونسیتی را دستاورد عظیمی برای این جبهه برشمرد و گفت: جبهه مقاومت تمام معادلات رژیم صهیونسیتی را بر هم زد و امروز اسرائیل از اقتدار و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت شوکه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی