Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه آزادراه غدیر روز 13 رجب امسال افتتاح می شود، گفت: نرخ عوارضی آزادراه غدیر برای سواری‌ها 25 هزار تومان تعیین شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، صبح امروز وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، رئیس پلیس راهور ناجا و استانداران استان‌های البرز، قزوین و مرکزی از آزادراه تکمیل شده کنارگذر آزادراه جنوبی تهران بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این مراسم وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران درباره پروژه آزادراه غدیر اظهار داشت: آزادراه غدیر از پروژه‌های پر افتخار کشور است که با سرمایه‌گذاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، توسط شرکت‌های داخلی و با تجربه ساخته شده است.

وی ادامه داد: طول این مسیر آزادراهی ۱۵۸ کیلومتر از آبیک قزوین تا گرمسار است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این آزادراه موجب کاهش یک و نیم ساعتی مسیر می‌شود، کاهش بار ترافیکی اتوبان تهران-کرج-قزوین را از دیگر مزایای تکمیل این آزادراه عنوان کرد و گفت: اتصال به ۵ آزادراه دیگر یکی از ویژگی‌های آزادراه غدیر است.

اسلامی افزود: این مسیر آزادراهی بخشی از کریدور ترانزیتی شرق و غرب است و از ایده تا طراحی و ساخت و بهره‌برداری همه در این دولت انجام شد.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: کاهش مصرف سوخت، کاهش تولید آلاینده‌های زیست‌محیطی، کاهش ترافیک عبوری و افزایش ایمنی از مزایای اجرای این پروژه است.

وی بیان کرد: این پروژه رکورد پیشرفت سالانه پروژه های عمرانی و زیرساختی را زد، پیش از این بالاترین رکورد در پیشرفت پروژه‌های عمرانی و زیرساختی ۹ درصد در سال بود اما امروز و در این پروژه به رقم پیشرفت 20 درصدی رسیدیم.

وی گفت: مراسم افتتاح این پروژه روز ۱۳ رجب مقارن با میلاد امیرالمومنین است.

وی درباره قیمت عوارضی آزاد راه غدیر به خبرنگار فارس گفت: قیمت عوارضی برای خودروهای سواری 25 هزار تومان و برای تریلی 80 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی آزادراه غدیر هزار تومان راه غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت