Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائومی اوساکا با عبور از سد سرینا ویلیامز، به فینال اولین گرند اسلم سال 2021 رسید.

نائومی اوساکا برای چهارمین قهرمانی خود در گرند اسلم، باید به مصاف جنیفر بریدی برود.

مقایسه تنیس در زمین های مختلف؛ چه تفاوت هایی میان زمین رس، چمن و هارد کورت وجود دارد؟

تنیس؛ ناکامی سرنا ویلیامز در فینال ها ادامه دارد؛ رکورد مارگارت کورت همچنان دست نخورده باقی ماند

به گزارش طرفداری، دو ديدار نيمه نهايى بخش بانوان اوپن استرالیا برگزار شد و در ديدارى حساس كه بهترين هاى نسل گذشته و حال به مصاف هم رفتند، اين نائومى اوساكا 23 ساله بود كه در 2 ست متوالى و با نتايج 3-6 و 4-6 برنده شد تا در پنجمين جدال با ويليامز، به سومين پيروزى خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوساكا كه خيلى ها او را سرينا ويليامز جديد خطاب مى كنند و بر اين باور هستند كه اكنون دوران او براى سلطه بر تنيس زنان فرا رسيده، براى كسب چهارمين عنوان قهرمانى خود در گرند اسلم، شنبه بايد به مصاف جنيفر بريدى آمريكايى برود كه ساعاتى پيش در 3 ست از سد كارولينا موكووا گذشت. اوساكا و بريدى در نيمه نهايى يو اس اپن 2020 به مصاف هم رفتند كه تنيسور ژاپنى در آن ديدار موفق تر ظاهر شد. سرينا ويليامز 39 ساله همچنان براى كسب بيست و چهارمين گرند اسلم خود بايد صبر كند. بعد از قهرمانى در استراليا اوپن 2017، ويليامز در 9 تلاش خود براى برابرى با ركورد مارگارت كورت، ناكام مانده و 4 سال از آخرين قهرمانى او در مسابقات گرند اسلم مى گذرد.

اخبار داغ 

واکنش رسانه ترک به گلزنی طارمی؛ مهاجم فراری گل زد! استقلال در نیم فصل لیست خروجی ندارد! | ادعای باشگاه سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند: دیدن هت تریک ام باپه مقابل بارسلونا به من انگیزه مضاعف داد پیروزی پورتو مقابل یوونتوس، آتش اژدها به جان گورخر افتاد / طرح سایت گل

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گرند اسلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، همه می‌دانند که ژاوی در چه شرایط دشواری بارسا را در نوامبر 2021 از رونالد کومان تحویل گرفت و در نهایت توانست تیم را به لیگ قهرمانان برساند. 

او در فصل 22-2021 دستش از جام کوتاه ماند ولی برای بارسا مهم کسب سهمیه بود. فصل گذشته ژاوی بارسا را قهرمان لیگ و نیز سوپرجام کرد تا صحبت از ظهور نسل قهرمان جدید شود ولی در فصل جاری خبری از قهرمانی نبود و ژاوی برای دومین فصل در سه فصل اخیر نتوانست بارسا را به جام برساند.

او که 27 ژانویه بعد از شکست 3-5 خانگی از ویارئال اعلام کرد در پایان فصل خواهد رفت، پس از دو شکست متوالی از پی اس جی و رئال از جدایی منصرف شد و به این ترتیب تلاش مدیران باشگاه برای منصرف کردن او نتیجه داد.

ژاوی در اولین بازی بعد از قطعی شدن ماندنش، امشب بارسا را برابر والنسیا در مونتجوئیک هدایت کرد و بسیاری منتظر واکنش هواداران هستند. کسانی که در بیشتر مواقع حامی بزرگ اسطوره بوده‌اند ولی بعد از یک فصل بدون جام باید دید واکنش‌ها چگونه خواهد بود. ژاوی امشب حمایت قاطع ورزشگاه را دریافت می‌کند؟

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • قرارداد همکاری اوپن‌ای‌آی با فایننشال تایمز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی
  • نگاهی به تقابل سپاهان و پرسپولیس؛ فینال بزرگ‌ فصل
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی