Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی تابش‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ماموران پلیس لردگان در اجرای طرح جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی افرادی با هویت‌های معلوم دارای سلاح شکاری غیرمجاز شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: ماموران با هماهنگی قضایی موفق شدند 6 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را کشف و 6 متهم را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان اردل با دستگیری 3 خورده فروش مواد مخدر همراه بود

کوروش صفیان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، با هماهنگی مقام قضائی در شهرستان اردل به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردل افزود: در این راستا ماموران موفق شدند چند محل توزیع موادمخدر را شناسائی و پس از هماهنگی قضائی بازرسی کنند.

وی با بیان کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر اظهار داشت: در این عملیات سه خرده‌فروش موادمخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه اقلام مکشوفه تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر کشف سلاح شهرستان لردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استان به‌ علت عدم توسعه در حوزه راه‌‌ها در بن‌بست قرار گرفته، گفت: اختصاص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی باید در اولویت قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بهمن میری در اجلاس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به عمده مطالبات جهت جذب اعتبار، اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرها و روستاهای شهرستان کیار مورد تقاضاست.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از دفن زباله و مدیریت پسماند در شهرها و روستاهای تابعه استان، تصریح کرد: استقرار کارخانه پسماند زباله جهت شهرستان‌های کیار،کوهرنگ، اردل و فارسان نیازمند برنامه‌ریزی و اختصاص اعتبار ویژه است تا بخشی از مشکلات زیست‌ محیطی و آسیب‌های ناشی از دفن غیربهداشتی زباله‌ها بر سلامتی مردم مدیریت شود.

میری با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری به‌ علت عدم توسعه در حوزه راه‌‌ها در بن‌بست قرار گرفته، افزود: برای خروج این استان از بن‌بست، توسعه محورهای مواصلاتی و ایجاد کریدورهای ارتباطی از ضروریات است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای همین اختصاص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی، جاده‌ها و تونل‌ها  و همچنین افزایش تعداد پرواز‌های فرودگاه به استان‌ها و کشورهای دیگر باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم  استان چهارمحال و بختیاری و پیشرفت همه جانبه شهرها و روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است، تأکید کرد: اهم مطالبات شهرها و روستاهای شهرستان کیار، اجرای روکش آسفالت مسیرهای روستایی، احداث سالن‌های ورزشی چندمنظوره در برخی روستاهای واجدالشرایط، اجرای فیبر نوری درمناطق کم‌برخوردار، تکمیل پروژه‌های گردشگری و تکمیل خطوط گازرسانی به روستاها، بهره‌برداری از گلخانه‌ها، شیلات و کلیه طرح‌های اشتغال‌زایی است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است