Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@04:33:19 GMT

مراسم نماز جمعه اصفهان فردا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۵۸۳۵

مراسم نماز جمعه اصفهان فردا برگزار می‌شود

مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان گفت: مراسم نماز جمعه شهرستان اصفهان فردا -یکم اسفندماه- به امامت آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مراسم نماز جمعه این هفته -یکم اسفندماه- در شهر اصفهان با هماهنگی وزارت بهداشت و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نماز جمعه با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی و ضدعفونی مهرهای نماز و معابر ورودی برگزار می‌شود که این موضوع می‌تواند الگوی مناسبی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور تلقی شود.

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت اصفهان به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان حضور دارند.

فرهنگ یادآور شد: مراسم نماز جمعه شهرستان اصفهان فردا به امامت آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 475958

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه نماز جمعه اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد خطبه های نماز جمعه اصفهان سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه نماز جمعه شهرستان ها ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران رعایت پروتکل های بهداشتی پروتکل های بهداشتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مراسم نماز جمعه جمعه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) آئین‌های ویژه ای در سراسر استان بوشهر از سوی هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های فرهنگی تدارک دیده شد که در حال برگزاری است.

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین استان بوشهر در سراسر این شهرستان همگام با همه عاشقان و دوستداران اهل‌بیت (ع) با حضور در این آئین‌های ویژه در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و عشق و و ارادت خود را بار دیگر به خاندان اهل بیت (ع) ابراز داشتند.

به همین مناسبت آئین ویژه سخنرانی و عزاداری صبح شنبه در دفتر امام جمعه گناوه با حضور مسئولان شهرستان و دیگر اقشار مردم برگزار شد.

حجت الاسلام محمودی یکی از روحانیون و اساتید حوزه صبح شنبه در این آئین ویژه و معنوی سخنرانی کرد و همچنین با حضور شرکت کنندگان روضه خوانی و عزاداری برگزار شد.

بعد از ظهر امروز نیز مراسم ویژه تجدید میثاق با شهید والامقام «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مصلی جمعه برگزار و سپس آئین تشییع پیکر مطهر شهید انجام خواهد شد.

کد خبر 6096146

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست