Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@17:27:30 GMT

گالری‌گردی در نخستین روزهای اسفند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۵۸۵۰

گالری‌گردی در نخستین روزهای اسفند

حالا دیگر یک سال از شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد و بعد از کش و قوس‌های فراوان نهایتا بسیاری از برنامه‌های هنری به روال سابق خود بازگشته‌اند و گالری‌ها نیز این روزها به شکل جدی‌تری با برگزاری نمایشگاه‌های هنری، به فعالیتشان ادامه می‌دهند؛ البته باز هم برخی از گالری‌ها ترجیح داده‌اند که در شرایط فعلی همچنان تعطیل بمانند یا نمایشگاه‌های آنلاین برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا این گزارش ایسنا، مروری دارد بر برخی از نمایشگاه‌هایی که به صورت مجازی و حضوری در این ایام برپا هستند.

*******

نمایشگاه مجسمه در گالری آرتیبیشن

نمایشگاه انفرادی مجسمه با آثاری از صادق ادهم روز جمعه (اول اسفندماه) در گالری آرتیبیشن افتتاح می‌شود و تا شش اسفندماه نیز ادامه دارد.

امکان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ فراهم شده است.

گالری آرتیبیشن خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، خیابان کوشا، خیابان ناصری، خیابان قندی (دریا)، پلاک ۶ واقع شده است.

 آکشن ۹۹ در گالری سیحون

نمایشگاه گروهی «آکشن ۹۹» تا ۱۳ اسفند ماه در گالری سیحون برقرار است.

در این نمایشگاه آثار هنرمندانی همچون افشین باقری، عالمه باقریان، محمد جعفر پاکروان، زیبا پشنگ، علیرضا پویا، سارا تقوی، مامک حجازی، رامین حفیظی، علی خالق، مهدی دشتی، نعیمه رزاقی، حسنیه رومی، بهروز زیندشتی، یزدان سعدی، ایرج شافعی، وحید عزت‌پناه، مجید عسگری، غلام‌حسین فرخ‌نسب، سمیه فعال، داریوش قره‌زاد، علی قهرمانی، محسن کرمی، سارا کشمیری، حجت سالارمحمدی، رحیم مولاییان، احمد نصرالهی، احسان نصری، سینا نیری و اکبر نیکان‌پور به نمایش گذاشته شده است.

امکان بازدید از این نمایشگاه هنری در روزهای زوج از ساعت ۱۱ تا ۱۹ و جمعه‌ها از ۴ تا ۸ بعد از ظهر فراهم شده است. داشتن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی الزامی است.  

گالری سیحون در خیابان وزرا، کوچه چهارم واقع شده است.

نمایشگاهی برای کمک به محکومین به اعدام

نمایشگاه گروهی «شب‌تاب» به نفع محکومین به اعدام، روز جمعه (اول اسفندماه) افتتاح می‌شود و تا ششم اسفندماه نیز ادامه دارد.

در این نمایشگاه آثار ۱۲۰ هنرمند به نمایش گذاشته می‌شود و عواید حاصل از فروش این آثار برای کمک به محکومین به اعدام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گالری طراحان آزاد در میدان فاطمی، میدان گل‌ها، میدان سلماس واقع شده است.

گالری پنج‌شنبه‌ها تعطیل است. امکان بازدید از این نمایشگاه در سایر روزهای هفته از ساعت ۱۶ تا ۲۰ فراهم شده است.

«رویای کودکی من» در فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاه گروهی هنرمندان نقاش، مجسمه‌ساز و عروسک ساز با عنوان «رویای کودکی من» با هدف نزدیک کردن نگاه هنرهای تجسمی و هنر عروسکی با مد نظر قرار دادن شرایط خاص کرونا که امکان بروز هنر، هنرمندان حوزه عروسکی کمرنگ شده است در دو بخش آزاد و ویژه رویای کودکی، با حضور ۴۸هنرمند و ۸۰ اثر به نمایشگاه گردانی خانم لیلا زمانی برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی از ساعت ۱۶ الی ۱۹ روز جمعه یکم اسفند ماه ۹۹ در گالری شماره دو فرهنگسرای نیاوران افتتاح و تا روز جمعه هشتم اسفند ماه برقرار خواهد بود . ساعت کار نمایشگاه در روزهای هفته  ۱۰ الی ۱۸و روزهای تعطیل ۱۴ الی ۱۸ است. 

هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه عبارتند از: زهرا غیاثی، آزاده یعقوب پور، آریان منصور، آزاده حسین جانی، نرگس مصلحی، آذرشاه ابادی، شیما عظیم بیک، نادیا اکبر زاده، مینا عالی پور، رامونا حاجی زینلی، الهام باقری، بابک بهداد، فدرا رضایی، فرناز نائینی، شیما رضایی امینی، پریا رحمانی، الناز عباسی، ناهید مرتضی نواز، افسانه شمس، شهناز اسکندری، سمیه کار آور، یاور بالسینی، ندا فتحی، زهرا محمودی فر، مریم میکائیلی، عسل فرید، معراج گل زاده-مرضیه عویدی، فاطمه دولت آبادی، ساغر لطفی نژاد، پرتو پور قرائی، مهشاد نژاد لبافی، یلدا فاضل، نسیم یاقوتی، فاطمه نعمت پور، هما بزرگزاده، زهرا ولی پور، سپیده جمالی، پیمان کلانتری، سمانه بیات، لیلا زمانی، علیرضا جعفری مرام-کامیار جعفری مرام، عاطفه گلریز، شکوه عباس زاده، آفرین قیومی، هدیه حق جو و آیدین حامدی

۲ نمایشگاه هنری در گالری شیرین

گالری شیرین این روزها میزبان دو نمایشگاه هنری است. بر این اساس نمایشگاه انفرادی نقاشی با آثاری از شیرین اتحادیه با عنوان «آدم ها ...» و نمایشگاه انفرادی نقاشی با آثاری از حسین ایران دوست مقدم و با عنوان «دلشدگان» از ۲۴ بهمن تا ۶ اسفند ماه در این گالری برقرار است. 

امکان بازدید از این نمایشگاه‌ها جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۸ با تعیین وقت قبلی فراهم شده است. گالری دوشنبه‌ها تعطیل است.

گالری شیرین در خیابان کریمخان، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، شماره ۵ واقع شده است.

«بریده ـ بریده» در گالری اُ

نمایشگاه انفرادی نقاشی «بریده ـ بریده» با آثاری غزال خطیبی این روزها در گالری اُ برقرار است و تا ۵ اسفند ماه نیز ادامه دارد. 

امکان بازدید از این نمایشگاه از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۲ تا ۲۰ و روزهای جمعه ۱۶ تا ۲۱ فراهم شده است. گالری روزهای شنبه تعطیل است.

گالری اُ در خیابان کریمخان، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸ واقع شده است.

«زردها بیهوده قرمز نشدند» در گالری ثالث

نمایشگاه «زردها بیهوده قرمز نشدند» با آثاری از داوود امیری تا ۵ اسفندماه در گالری ثالث برقرار است. 

امکان بازدید از این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۰ فراهم شده است. 

گالری ثالث در خیابان کریم خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره ١٤٨ واقع شده است.

«ارمغان» و «عکاسی مفهومی» در موزه هنرهای معاصر تهران

«ارمغان» و «عکاسی مفهومی» به عنوان اولین نمایشگاه ها پس از بازگشایی موزه هنرهای معاصر تهران، در حال برگزاری هستند.

در نمایشگاه «ارمغان»، ۱۳۵ اثر از ۴۲ هنرمند از آثار اهدایی مجموعه منیژه میرعمادی به موزه هنرهای معاصر تهران و ۲۶ اثر از ۱۵ هنرمند از آثار گنجینه موزه نیز که متناسب با نمایشگاه آثار اهدایی مجموعه میرعمادی است، به نمایش گذاشته می‌شود.

در نمایشگاه «ارمغان» آثاری از ابوالقاسم سعیدی، احمد اسفندیاری، بهجت صدر، پروانه اعتمادی، پرویز تناولی، پرویز کلانتری، جعفر روحبخش، حجت الله شکیبا، حسین زنده‌رودی، حسین کاظمی، حسین محجوبی، رضا بانگیز، رضا مافی، ژازه تباتبایی، سهراب سپهری، شکوه ریاضی، صادق تبریزی، عباس کیارستمی، علی اکبر صادقی، علیرضا گلستانه، علیرضا اسپهبد، غلامحسین نامی، فرامرز پیلارام، فرح اصولی، فریده لاشایی، فریدون آو، قاسم حاجی زاده، کامران کاتوزیان، کورش شیشه گران، گیزلا وارگا سینایی، مارکو گریگوریان، محمد احصایی، محمود جوادی پور، مسعود عربشاهی، منوچهر شیبانی، منوچهر یکتایی، منیژه میرعمادی، مهدی سحابی، مهدی ویشکایی، ناصر اویسی، نصرت الله مسلمیان و رعنا فرنود از مجموعه اهدایی زنده یاد میرعمادی روی دیوار موزه هنرهای معاصر تهران می‌رود.

همچنین نمایشگاه عکس مفهومی گزیده‌ای از گنجینه عکس موزه هنرهای معاصر تهران است که در آن ۱۸ اثر از ۱۳ هنرمند از جمله دنیس اپنهایم، برند و هیلا بکر، گروان الک، گوردون ماتا کلارک، ادوارد روشا، جرج و گیلبرت، جان گروور و ... به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گالری گردی پیشنهادهایی برای گالری گردی پیشنهادهایی برای گالری گردی در آخر هفته گالری گردی آنلاین کروناویروس موزه هنرهای معاصر تهران نمایشگاه انفرادی نمایش گذاشته فراهم شده واقع شده نمایشگاه ها ساعت ۱۶ اسفند ماه روز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۰ صبح جمعه هفتم اردیبهشت با میانگین ۱۳۴ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه خیابان ۲۵ آبان با عدد ۱۰۰، بزرگراه خرازی ۹۵، دانشگاه صنعتی و خیابان فیض ۸۷ و سپاهان‌شهر ۹۷ AQI در وضعیت قابل قبول و در ایستگاه خیابان احمدآباد با عدد ۱۵۶ AQI قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

شاخص هوا همچنین در ایستگاه میدان انقلاب با عدد ۱۴۷، پارک زمزم ۱۱۰، رهنان و بولوار کاوه ۱۰۷، خیابان زینبیه ۱۳۴، خیابان فرشادی ۱۱۱، کردآباد ۱۴۲، خیابان میرزا طاهر ۱۱۶ و ایستگاه ولدان ۱۱۲ AQI وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

امروز شاخص هوا در خمینی‌شهر و سجزی با میانگین ۷۵، زرین‌شهر با میانگین ۷۰، مبارکه ۵۸ و نجف آباد با میانگین ۶۶ AQI در وضعیت قابل قبول، در کاشان با ۱۱۹ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس، قهجاورستان با ۱۷۲ ناسالم برای عموم شهروندان و در شاهین شهر با ۳۱ AQI پاک ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای منطقه صنعتی دولت آباد قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO) ، اُزن (O۳)، دی اکسید نیتروژن (NO۲)، دی اکسید گوگرد (SO۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.

شاخص کیفی هوا ( Air Quality Index ) معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا نظیر مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، ترکیبات نیتروژن دار، اوزون و ذرات معلق ( ذرات کوچک‌تر از ۱۰ میکرومتر و ذرات کوچک‌تر از ۲.۵ میکرومتر) را که دارای حدود مجاز متفاوت با واحدهای مختلف است به یک عدد بدون واحد تبدیل می‌کند و وضعیت آلودگی هوا را نمایش می‌دهد.

کد خبر 6088901

دیگر خبرها

  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است