Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:30:43 GMT

لیست مازاد مسعود شجاعی تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۶۰۳۴

لیست مازاد مسعود شجاعی تکذیب شد

در شرایطی که باشگاه تراکتور به صورت علنی نام سه بازیکن را در لیست مازاد قرار داده بود، عضو کادرفنی این تیم گفت: «مسعود شجاعی هیچ لیستی به باشگاه نداده» است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتور همچنان وضعیت مبهمی را سپری می‌کند و پس از آخرین بازی این تیم در نیم فصل مقابل سایپا، بر میزان این ابهام ها اضافه هم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا علیرضا رحیمی معاون باشگاه در لایو اینستاگرامی صحبت هایی را مطرح کرد که باعث دلخوری برخی از بازیکنان و اعضای کادرفنی شد و سپس کار به تمرین کشید و حالا عباس چمنیان نیز در مقام تکذیب برخی اظهارات رحیمی برآمده است.

 

علیرضا رحیمی در صحبت هایش با این جمله که «تعارفی در این باره نداریم» سه بازیکن اصلی تراکتور یعنی وفا هخامنش، میلاد فخرالدینی و حمزاوی عکاشه را جزو بازیکنانی دانست که قرار است از تراکتور جدا شوند و در لیست مازاد قرار دارند. این صحبت ها با واکنش دو بازیکن مواجه شد و فخرالدینی گفت که خودش درخواست جدایی داده و حمزاوی نیز نسبت به این موضوع اعلام «بی اطلاعی» کرد.

 

حالا دو روز پس از این ماجرا، عباس چمنیان که امروز وارد تبریز شده، نکات جالبی را بیان کرده است. او می‌گوید: «من مطمئنم بخشی از این اسامی که مطرح می‌شود دیدگاه کادرفنی و شجاعی نیست. هیچ لیست خروجی هم داده نشده است، چون قرار بود لیست بازیکنان ورودی و خروجی هماهنگ با هم باشد.»

 

با این توصیف باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و باشگاه سرخپوش تبریزی چه نقل و انتقالاتی را خواهد داشت. اما شاید مهم ترین مسئله، روشن شدن تکلیف کادرفنی باشد که به گفته مسئولان باشگاه تا 24 ساعت آینده این اتفاق باید رخ دهد.

تراکتور نقل و انتقالات نیم فصل 1399

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور نقل و انتقالات نیم فصل 1399

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس

پس از صحبت‌های اولی هونس، یک‌بار دیگر تأیید شد عزم بایرن مونیخ برای جذب فلوریان ویرتس جدی است

طرفداری | اولی هونس رئیس افتخاری و عضو هیئت نظارت بایرن مونیخ به تازگی مصاحبه‌ای انجام داده که بسیاری اعتقاد دارد او به‌طور ضمنی اعلام کرده فلوریان ویرتس در سال‌های آینده هدف نقل‌وانتقالات آن‌ها خواهد بود. 

ما می‌توانیم یک‌بار 100 میلیون یورو برای هری کین خرج کنیم و شاید هم دوباره برای یک بازیکن آلمانی این‌کار را انجام دهیم اما قرار نیست برای چهار یا پنج‌بار چنین چیزی تکرار شود. 

بیش‌تر بخوانید:

فلوریان ویرتس بخشی جدایی ناپذیر از برنامه‌های بایرن مونیخ 

اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد

حالا پس از این صحبت‌های اولی هونس، فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان گزارش داده فلوریان ویرتس هدف اصلی بایرن مونیخ برای پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی سال 2025 است زیرا او قصد جدایی از بایرلورکوزن در پنجره تابستانی پیش رو را ندارد و می‌خواهد یک فصل دیگر بماند.

با این حال در کنار باواریایی‌ها، چندین باشگاه بزرگ دیگر نیز به این بازیکن 20 ساله علاقه‌مند هستند اما اگر بایرن مونیخ بتواند از پس پرداخت هزینه‌های این انتقال گران‌قیمت بر بیاید، شانس خوبی خواهد داشت. همچنین ویرتس و خانواده‌اش بایرن را یک «گام میانی» می‌دانند تا بعدتر بتوانند به خارج از آلمان بروند.

گفتنی است قرارداد ویرتس تا سال 2027 اعتبار دارد. او در فصل جاری در 43 بازی تمامی رقابت‌ها برای ورکلسف موفق شده 17 گل به ثمر برساند و 19 پاس گل بدهد که این آمار فوق‌العاده‌ای است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس