Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@12:27:24 GMT

ترافیک شهری عامل معضلات روحی و روانی است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۶۰۶۳

ترافیک شهری عامل معضلات روحی و روانی است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در دیدار فصلی فرمانده و معاونان انتظامی استان گیلان با وی ضمن تبریک آغاز ماه رجب و میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) اظهار داشت: تلاش‌های مستمر و ارزنده نیروی انتظامی در کشور و گیلان همواره جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه خودصیانتی می‌بایست در اولویت برنامه‌های پلیس قرار گیرد خاطرنشان کرد: تقویت خودصیانتی درون سازمانی در نیروی انتظامی حائز اهمیت است و باید در اولویت برنامه‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله فلاحتی به اهمیت گزارشات مردمی به پلیس اشاره و بیان کرد: مردم زمانی که می‌بینند پلیس به گزارش های آن‌ها واکنش نشان می‌دهد خوشحال می‌شوند از این رو پلیس توجه ویژه به گزارش های مردمی داشته باشد و عقیدتی سیاسی نیز کار اخلاقی بین کارکنان را در پیش گیرد.

امام جمعه رشت با اشاره به برخی حیوان آزاری‌ها در بعضی روستا‌ها خاطرنشان کرد: حیوان‌آزاری در روایات جزو پلیدترین کار‌ها است و این عمل با گزارشات مردمی در استان بسیار کاهش پیدا کرده است.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان انسجام ایجاد شده توسط پلیس در عرصه میدانی را مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: از انسجام پلیس در عرصه میدانی و شهر‌ها قدردانی می‌کنیم و اقدامات رضایت‌بخش است، اما قانع نیستیم.

او مشکلات ترافیکی استان را به‌لحاظ شرایط اقلیمی مورد اشاره قرار داد و خواستار اتخاذ تمهیدات ویژه‌ای در این حوزه شد و افزود: ترافیک شهری باعث ایجاد معضلات روحی و روانی می‌شود از طرفی مردم با جمع‌آوری نرده‌های بی آر تی در رشت احساس راحتی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار برخورد جدی پلیس با سرقت در روستا شد و ضمن اشاره به کاهش سرقت در شهر‌ها گفت: سرقت حیوانات و احشام در برخی روستا‌ها تبدیل به معضل شده است بنابراین برخورد با سرقت در روستا‌ها را به پاسگاه‌های مناطق توصیه می‌کنیم.

آیت‌الله فلاحتی روابط اجتماعی اخلاق‌مدار پلیس با مردم را اثرگذار دانست و خاطرنشان کرد: هر چه پیش می‌رویم بیشتر شاهد رشد و بالندگی پلیس در زمینه مذکور هستیم.

امام جمعه رشت خواستار ایجاد ترس و خوف در بین سارقان شد و با بیان اینکه دستگاه قضا قطعاً راهکار‌های پلیس برای کاهش جرائم را می‌پسندد گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه و تسهیل‌کننده امنیت در جامعه است.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی از مساجد آغاز شد خاطرنشان کرد: توجه به مساجد به‌ویژه مساجد واقع شده در کنار کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، کاهش مشکلات پلیس را به‌همراه دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان نیز در این دیدار تمهیدات اندیشیده شده جهت کاهش تلفات جاده‌ای در گیلان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: تلفات و تصادفات درون شهری و برون شهری در استان گیلان برای دومین سال متوالی کاهش یافت.

سردار عزیزالله ملکی توجه به مردم و مساجد را از برنامه‌های نیروی انتظامی استان برشمرد و گفت: در تلاشیم پلیس گمرک را در منطقه آزاد انزلی راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک شهری پلیس راه نیروی انتظامی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا پارسایی کیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرایم به‌خصوص سرقت مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه در مجموعه پلیس پیشگیری است.

وی افزود: در فروردین سال جاری با اجرای طرح‌های مختلف پیشگیرانه و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز توسط مأمورین کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی این استان، یک هزار و ۸۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا ۶۲۷ متهم که عمده آنها را سارقان تشکیل می‌دهند، دستگیر شده‌اند.

وی به کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت طی فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان اشاره کرد و گفت: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده قضائی جهت تعیین تکلیف تحویل محاکم قضائی شدند.

کد خبر 6091051

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟