Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو رای انضباطی درباره لیگ برتر فوتسال اعلام شد

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های لیگ برتر فوتسال صادر کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم های سن ایچ ساوه و ایمان شیراز از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال اقایان که قرار بود روز 17 بهمن ماه برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم ایمان شیراز در زمین مسابقه بدون حضور عذر موجه که منجر به تنظیم صورت جلسه مقامات رسمی شد، این تیم به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی و بازنده شدن بازی با نتیجه 3 بر صفر محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است).

دیدار تیم های مس کرمان و شهروند ساری از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار و از سوی نیلوفر ابراهیمی، مدیر تیم شهروند ساری تخلفاتی مبنی بر اعتراضات مکرر و رفتار غیرورزشی با داوران که منجر به اخراج وی و وقفه در ادامه مسابقه شد، وی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است).

اخبار داغ 

واکنش رسانه ترک به گلزنی طارمی؛ مهاجم فراری گل زد! استقلال در نیم فصل لیست خروجی ندارد! | ادعای باشگاه سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند: دیدن هت تریک ام باپه مقابل بارسلونا به من انگیزه مضاعف داد پیروزی پورتو مقابل یوونتوس، آتش اژدها به جان گورخر افتاد / طرح سایت گل

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور که در دیدار برگشت لیگ برتر شکست سنگین 4 بر یک را در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل ذوب‌آهن متحمل شد، به دلیل تخلف هوادارانش در این بازی باید جریمه سنگینی را پرداخت کند.

فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: «دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به این شرح صادر کرد: باشگاه تراکتور به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران منتسب در چندین نوبت و نقض اصول کلی رفتار و مستند به مواد 51 و 86 با جریمه 200 میلیون تومانی مواجه شده که این رای قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.»

باشگاه تراکتور در این فصل و به ویژه دور برگشت چندین مقطع اقدام به رایگان کردن مسابقات خانگی خود کرد که فدراسیون فوتبال در این باره هم به سرخ پوشان تبریزی هشدار داده است.

در پایان رای انضباطی برای باشگاه تراکتور عنوان شده: «به باشگاه اخطار می‌گردد چنانچه بلیت فروشی مطابق مقررات انجام نشود، با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهند شد.»

دیگر خبرها

  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات