Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@13:42:43 GMT

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در فارسان

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۶۱۸۵

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در فارسان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سرهنگ "غلامعلی شکری"  بیان داشت: در پی وصول اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی در شهر باباحیدر مقادیری موادمخدر در منزل مسکونی خود نگهداری می کند، مراتب در دستور کار مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فارسان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان فارسان بیان داشت: پس از اخذ محوز قضایی به محل سکونت این فرد بازرسی و ۲۵ گرم سوخته تریاک، ۶ گرم شیره تریاک، ۲ عدد ترازوی دیجیتال، ۲ عدد وافور کامل و ۸ عدد حقه وافور کشف و این متهم دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


▫️سرهنگ "شکری" در پایان با بیان اینکه متهم به همراه اقلام کشف شده پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد، تاکید کرد: اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده با قوت ادامه خواهد داشت و نیروی انتظامی قاطعانه با این گونه افراد برخورد خواهد کرد.

48

کد خبر 1487678

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالدران گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک و با همت شهرداری و شورای شهر آواجیق زباله‌ها و کیسه‌های پلاستیکی رها شده در حاشیه سایت زباله این شهر جمع آوری شد.

حجت آذریار یکی از اهداف این برنامه، که با ساماندهی کلی سایت زباله شهری و با نظارت اداره حفاظت محیط زیست چالدران برگزار شد را ترویج حفاظت از محیط زیست و نه به کیسه‌های پلاستیکی عنوان نمود.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران