Web Analytics Made Easy - Statcounter

پست برق ۲۰/۶۳ ولتی آستارا به نام شهید والامقام دوران دفاع مقدس شهید شاپور نبی نیا نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، آیین نامگذاری پست برق ۲۰/۶۳ ولتی آستارا به نام شهید نبی نیا امروز(پنجشنبه، ۳۰ بهمن) با حضور والدین این شهید والامقام، مدیر عامل سابق شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان، امام جمعه، نماینده مردم آستارا در مجلس، فرماندار و جمع دیگری از مسئولان محلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«غلامرضا مرحبا» در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهارکرد: ان شاءالله بتوانیم در مسئولیتی که هستیم به وظیفه خود در قبال شهدا عمل کنیم.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی امنیت و اقتدار کنونی کشور را مدیون و مرهون شهدا دانست و افزود: باید همیشه یاد و خاطره این بزرگ مردان تاریخ را گرامی داشته و پیرو راه آنها باشیم.

 

وی به پروژه پست برق ۲۰/۶۳ ولتی آستارا اشاره کرد و گفت: این پروژه یکی از طرح های مهم و ارزشمندی بود که در دهه فجر به بهره برداری رسید.

 

مرحبا احداث و بهره برداری از چنین پروژه ای در شرایط تحریم ظالمانه را امری مبارک دانست و خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه برق آستارا تقویت شد.

 

گفتنی است، شهید شاپور نبی نیا در سال ۱۳۶۳ و در حین ماموریت در استان آذربایجان شرقی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع یاران شهیدش پیوست.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: تقویت برق شرکت برق بندر آستارا نبی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،بیش از دوهزار نفر از دختران و مادران اصفهانی در آرامگاه سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان با شهیدان به ویژه  سردار دل‌ها،  پیمانی دوباره بستند.

این کاروان دیشب همزمان با لحظه شهادت حاج قاسم در گلزار شهدا کرمان باردیگر بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

پیمودن مسیر پیاده روی مصلی  امام علی( ع )کرمان تا بیت الزهرا حاج قاسم از دیگر برنامه های این کاروان بود.

این زائران از استان اصفهان و با ۵۰ دستگاه اتوبوس از ۴۰ منطقه در اصفهان راهی کرمان شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • مراسم تجلیل از معلمان نمونه آستارا برگزار شد
  • «رخ‌ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا