Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@04:45:30 GMT

واکنش عجیب هالند به درخشش برابر سویا؟

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۶۲۲۱

واکنش عجیب هالند به درخشش برابر سویا؟

ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند، می‌گوید عملکرد شب گذشته کیلیان امباپه برابر بارسا به او انگیزه فراوانی داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دورتموند شب گذشته از سری مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانچز پیسخوان مهمان سویا بود که در نهایت موفق شد با درخشش ستاره نروژی خود یعنی ارلینگ هالند به پیروزی ارزشمند ۳-۲ دست پیدا کند تا بخشی از راه صعود به مرحله بعد را طی کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارلینگ هالند شب گذشته سیزدهمین بازی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را انجام داد و با دو بار گلزنی برابر سویا به رکورد ۱۸ گل زده در این مسابقات رسید. هالند در پایان بازی پیرامون این درخشش خود گفت:

” نمی دانم که چگونه درباره این پیروزی صحبت کنم اما می‌توانم بگویم که ما برابر سویا انگیزه بسیار زیادی داشتیم و به همین خاطر عملکرد مان خیلی خوب بود. البته اینکه دو گل دریافت کردیم اتفاق خوبی به شمار نمی‌آید اما از طرف دیگر سه بار در خانه حریف گلزنی کردیم که این بسیار عالی است.”

گفته می شود که باشگاه رئال مادرید به شدت شرایط جذب ارلینگ هالند را بررسی می‌کند و این ستاره نروژی را هدف نقل و انتقالاتی خود در تابستان قرار داده است. هالند در این باره نیز گفت:

” همواره این موضوع که کسانی خواهان شما باشند امری جذاب محسوب می شود. به خاطر این عملکرد برابر سویا از کیلیان امباپه ممنونم چراکه هت تریک او در برابر بارسا باعث شد انگیزه و اشتیاق من افزایش پیدا کند.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ارلینگ هالند ارلینگ هالند دورتموند ستاره نروژی دورتموند ارلینگ هالند برابر سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو

حزب‌الله لبنان ضمن رد ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره میزان تلفات این جنبش، هدف از این اظهارات را بالا بردن روحیه ارتش فروپاشیده این رژیم دانست.

به گزارش ایسنا، یک منبع در حزب‌الله لبنان امروز پنج‌شنبه اظهارات اخیر «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره شهادت نیمی از رهبران این جنبش در جنوب لبنان را تکذیب کرد.

گالانت چهارشنبه در بیانیه‌ای مدعی شد که رژیم صهیونیستی نیمی از سران حزب‌الله را در جنوب لبنان به شهادت رسانده و نیم دیگرشان در مقابل نیروهای ارتش این رژیم پنهان شده‌ و میدان جنگ را ترک کردند.  

این منبع در حزب‌الله در گفت‌گویی با خبرگزاری فرانسه تاکید کرد: این‌ها سخنانی بی‌ارزش و نادرست با هدف بالا بردن روحیه ارتش فروپاشیده (رژیم صهیونیستی) است.

این مسوول حزب‌الله در ادامه گفت: تعداد آن‌هایی که مسوولیت مشخصی در حزب‌الله داشتند و به شهادت رسیدند، از انگشتان یک دست فراتر نمی‌رود.

حزب‌الله روز چهارشنبه از اجرای عملیات‌هایی علیه نقاط تجمع سربازان دشمن در «حرش نطوعه» و شهرک «آویویم با تسلیحات مناسب خبر داد.

همچنین شبکه خبری «الجزیره» از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در کریات شمونا و شهرک‌هایی در اصبع الجلیل به دلیل نفوذ پهپاد خبر داد.

به گزارش رسانه‌های عبری پنج موشک نیز از لبنان به سمت شهرک‌های شمال اراضی اشغالی شلیک شد.

حزب‌الله از هفته گذشته در پی عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی، بر شدت حملات خود علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم افزود.

این حزب از همان روز هفتم اکتبر که حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد، تقریبا هر روز عملیات‌هایی را علیه دشمن صهیونیستی انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • دفاع عجیب از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • دفاع عجیب عضو حزب موتلفه از عملکرد اقتصادی دولت رئیسی /کسی اعتراضی ندارد
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران