Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته پایانی لیگ برتر تفنگ بادی بانوان با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی و نایب قهرمانی تیم مقاومت پایان یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، با برگزاری هفته پایانی چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تفنگ بادی بانوان، ۵ تیم پا به رقابت گذاشتند که با پایان مرحله مقدماتی در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۲۰ امتیاز به عنوان قهرمانی و تیم مقاومت با ۱۶ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هیات قم هم با ۱۲ امتیاز سوم شد.

هم‌چنین هفته پنجم این رقابت‌ها به میزبانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی پیگیری شد که در بخش تیمی، تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و هیات قم با شکست تیم های مقاومت و پارس جم به پیروزی دست یافتند.

با برگزاری فینال ماده تفنگ بادی بانوان، رویا صبح خیز از تیم هیات قم اول شد و نجمه خدمتی از تیم مقاومت و حسنا توتونچی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب دوم و سوم شدند.

با پایان لیگ برتر تفنگ بادی بانوان تیم‌های برلیان ۲۲ و پارس جم به لیگ دسته یک سقوط کردند.

در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، دکتر امیر عباس لشکری رییس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر، لیدا فریمان نخستین بانوی پرچم دار ایران در المپیک، مسعود کلهر خبره ورزشی، علی گداری رییس کمیته مسابقات، جواد متقیان رییس هیات تیراندازی استان قم، علی اصغر زرگر رییس هیات تیراندازی استان تهران و دیگر مسوولان و سرپرستان باشگاه ها برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تفنگ بادی لیگ برتر تفنگ بادی بانوان تیم دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی حسن‌پور دانشجوی رشته ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مقطع کاردانی پیوسته با شرکت در مسابقات استانی پرس سینه، موفق به کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات و راهیابی به مسابقات کشوری شد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی استان فارس با حضور هشت تیم از شهرستان‌های استان فارس توسط هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان فارس برگزار شد و حسن‌پور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز موفق شد در وزن ۵۹ کیلوگرم با رکورد ۱۰۵ کیلوگرم ضمن کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات در رشته پرس سینه بدون لوازم به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت‌ماه به میزبانی مهاباد در استان آذربایجان غربی برگزار شود، راه یابد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز تاکنون مقام‌های متعددی را در سطح استانی و کشوری کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان لیگ قایقرانی روئینگ بانوان ایران با قهرمانی دانشگاه آزاد
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 1
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود
  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • ۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی