Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@16:47:55 GMT

سارقان مسلح طلافروشی سمنان و شاهرود دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۶۵۷۳

سارقان مسلح طلافروشی سمنان و شاهرود دستگیر شدند

سردارحسنی با اشاره به دستگیری سارقان مسلح طلافروشی دو شهر سمنان و شاهرود گفت: این افراد طی اقدام غافلگیرانه، هوشمندانه و اطلاعاتی پلیسی در استان گلستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ سردار «عبدالله حسنی‌« در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه دو سرقت مسلحانه در شاهرود و سمنان طی ساعات مختلف به وقوع پیوست گفت: طبق بررسی دوربین‌های مداربسته در هر دو سرقت افراد با پوشش ماسک وارد مغازه شده و با اسلحه قصد سرقت طلا را داشتند که طلافروش سمنانی از ناحیه دست مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طلافروش شاهرودی با استفاده از دود متصاعد شده ناشی از سیستم ایمنی مغازه، توانست سارقان را فراری دهد و آن‌ها از این سرقت ناکام ماندند اضافه کرد: مقادیری طلا در شهر سمنان به سرقت رفت که بعد از حادثه و اعلام به پلیس ۱۱۰ بررسی روی پرونده آغاز و رد پای سارقان در استان گلستان مورد شناسایی قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه این عملیات توسط مأموران آگاهی استان سمنان و همکاری پلیس استان گلستان صورت گرفته است اظهارداشت: تحقیقات در زمینه این دو سرقت همچنان ادامه دارد.

 

حسنی بابیان اینکه یکی از سارقان در بندرگز و دیگری در گرگان توسط نیروی انتظامی استان گلستان دستگیر شدند، اضافه کرد: یکی از متهمان پس از مقاومت درنهایت با تیراندازی پلیس دستگیر و طلاهای سرقتی نیز ضبط شدند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان پلیس 110 استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان منزل در زابل

 سرهنگ  حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص گردید ۳ نفر از سارقان سابقه دار اقدام به سرقت در سطح شهرستان می‌نمایند؛ که با شناسایی افراد تشکیل دهنده این باند، ماموران پلیس این شهرستان موفق شدند در دو عملیات هماهنگ، اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 سرهنگ نوری با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار زیادی لوازم سرقتی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۶ فقره سرقت لوازم منزل در سطح شهرستان زابل اعتراف کردند؛ و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی گردیدند.

   
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه