Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور روز پنجشنبه از سوی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و در تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویر احمد، ضمن دریافت گزارشی را از آخرین وضعیت زلزله زدگان این استان، تاکید کرد که رئیس جمهور پیگیر وضعیت استان است و دستورات لازم را به وزارتخانه ها و دستگاه های مسوول صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویر احمد  نیز در این تماس تلفنی ضمن قدردانی از توجه ویژه رئیس جمهور به این استان اظهارداشت که این زلزله خوشبختانه تلفات جانی نداشته اما بیش از ۳۰ نفر مجروح شده اند و  همزمان نیز در حال ایجاد اردوگاه های اسکان اضطراری با همه امکانات لازم هستیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور ضمن ابراز خرسندی از نداشتن تلفات انسانی خواستار رسیدگی فوری به مجروحین، گفت که امداد رسانی به آسیب‌دیدگان در شرایط سرما و برفی منطقه باید با شتاب بیشتری تداوم یابد.

واعظی همچنین در تماس های جداگانه‌ای با دستگاه‌های ذیربط و رئیس سازمان هلال احمر دستورات لازم برای تسریع در کمک رسانی به زلزله زدگان استان کهگیلویه و بویر احمد را به آنان ابلاغ و اعلام کرد وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده رئیس جمهور و رئیس جمعیت هلال احمر به منطقه زلزله زده سفر خواهند نمود.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله روحانی محمود واعظی رئیس جمهور کهگیلویه و بویر احمد رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو

دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند. به گزارش شینهوا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.

همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

کد خبر 847469 منبع: ایسنا برچسب‌ها زلزله خبر مهم ژاپن حوادث جهان

دیگر خبرها

  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • جمیله علم الهدی خطاب به غربی ها: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند