Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در حکم انتصاب کریمی آمده است:

«برادر گرامی جناب آقای محمود رضا کریمی با سلام و تحیت نظر به تعهد و تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور امور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی سازمان منصوب می‌شوید.

در دوران تحول قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها با محوریت تبدیل زندان به "آموزشگاه نیکی‌ها" استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای توجه دادن ذهن جامعه به فعالیت‌ها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به زندانیان و خانواده‌های ایشان و لزوم توجه گروه‌های جهادی و مردم نهاد به اصلاح و تربیت زندانیان و انتقال دغدغه‌های موجود در عرصه زندانبانی به نهادهای مسئول از طریق انجام کار رسانه‌ای هنرمندانه، جزو کارهای اساسی است و مورد انتظار می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از مددالهی و ارواح طیبه شهدا و در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) در انجام امور محوله، موفق باشید.»

محمودرضا کریمی دانشجوی دکتری و از سال ۸۱ مشغول فعالیت رسانه‌ای است.

او در حوزه رسانه سوابقی همچون سردبیری خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، سردبیری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، سردبیر سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فارس، روزنامه فرهیختگان، روزنامه ایران، خبرگزاری نسیم آنلاین، خبرگزاری تابناک و خبرگزاری پانا را در کارنامه خود دارد.

کریمی پیش از این مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه قوه قضائیه بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089650 برچسب‌ها محمودرضا کریمی سازمان زندان ها روابط عمومی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان زندان ها روابط عمومی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق

اولین نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور برگزار گردید.

این نشست با حضور دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره، دکتر اسلام کریمی رئیس هیئت مدیره، مدیران و روسای ستادی و با حضور وبیناری همکاران مناطق ۳۲ گانه کشور در محل سالن جلسات شهدای سلامت ستاد مرکز این صندوق برگزار گردید.


در ابتدا دکتر محمود تبریزی ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد گذشته به ارائه گزارش از وضعیت صندوق پرداخته و از زحمات کلیه کارکنان این صندوق در ستاد و مناطق تشکر کردند.
سپس دکتر اسلام کریمی به بیان نکاتی در رابطه با اهمیت نیروی انسانی در سازمان‌ها پرداختند.

در انتها همکاران استان‌ها به صورت وبیناری و برخط با مدیرعامل به پرسش و پاسخ پیرامون برنامه‌های آتی صندوق پرداختند و همچنین از زحمات همکارانی که در برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حضور داشتند تقدیر و تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی؛ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق