Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:58:02 GMT

شهید مدافع امنیت در گلزار شهدای شیراز آرام گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۶۶۴۰

شهید مدافع امنیت در گلزار شهدای شیراز آرام گرفت

به گزارش ایرنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، نماز را بر پیکر این سرباز شهید گمنام امام زمان (عج) اقامه کرد.
تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) در حاشیه این آیین ضمن دلجویی از خانواده شهید، شهادت وی را تبریک و تسلیت گفت و بر پاسداشت و ادامه راه شهدا تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیکر پاک این شهید مدافع امنیت همچنین در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) طواف داده شد و سپس در گلزار شهدای شیراز سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی به خاک سپرده شد.

شهید جعفری به دنبال اقدامات اطلاعاتی بر روی یکی از باندهای جرائم سازمان یافته استان سیستان و بلوچستان در چابهار به شهادت رسید.
در این عملیات، سه تن از سربازان جان برکف گمنام امام زمان(عج) وزارت اطلاعات، هنگام انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پیکر مطهر این شهید روز چهارشنبه همراه با دیگر سرباز گمنام امام زمان (عج) شهید مهدی جهانتیغ در زاهدان تشییع شد و برای خاکسپاری به شیراز منتقل شد.
آیین وداع با پیکر پاک این  شامگاه چهارشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد ابالفضل (ع) بلوار نصر شیراز برگزار شد. 
پیش از این، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات با صدور پیامی در پی شهادت سه تن از سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) نوشت: به مقام شامخ آن عزیزان درود می‌فرستیم و با آنان عهد و پیمان می‌بندیم که راه فروزانشان را با عزت و سربلندی تا پای جان ادامه دهیم و حافظ طریق پر فروغ شهدایمان باشیم. 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان امام جمعه شیراز لطف الله دژکام چابهار شهدا شیراز آستان مقدس شاهچراغ فارس شاه‌چراغ وزارت اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان امام جمعه شیراز لطف الله دژکام سیستان و بلوچستان امام جمعه شیراز لطف الله دژکام چابهار شهدا شیراز آستان مقدس شاهچراغ فارس شاه چراغ وزارت اطلاعات اخبار کنکور امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان

ایسنا/کرمان شامگاه پنجم اردیبهشت ماه حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی در ورود به کرمان، در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کرد.

دادستان انتظامی قضات با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان ، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان نمود.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت