Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامرضا عباس پاشا روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: در سطح استان تهران با مشکل ساختار اداری روبرو هستیم و همچنین کمبود نیرو نیز یکی دیگر از مشکلات نظام اداری در این استان است.

وی اظهار داشت: شهرستان فیروزکوه در حوزه کشاورزی و گردشگری در رتبه نخست استان تهران قرار دارد و همین ظرفیت باعث شده در این استان شاهد تحقق ۱۰۷ درصدی اشتغال پیش بینی شده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار تهران ادامه داد: با وجود تمام سنگ اندازی های دشمن و تلاش برای از پا در آوردن اقتصاد کشورمان خوشبختانه در همین شهرستان فیروزکوه در سال جاری ۱۴۱ پروژه شاخص به بهره برداری رسید،  به این ترتیب موتور محرکه توسعه در کشور به خوبی به حرکت درآمده و تنها برای رفع دغدغه ها باید به دنبال هم افزایی در دستگاه های مختلف باشیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش گفت: تحریم های اقتصادی ما را با برخی چالش های اقتصادی مواجه کرده و از سوی دیگر دشمن به دنبال خلل در حوزه اجتماعی و دامن زدن به اختلافات منطقه ای است اما خوشبختانه مردم ما از سال ۱۳۵۷ تا به امروز در عرصه های مختلف همچون دفاع مقدس نشان دادند که پای آرمان های انقلاب خود ایستاده اند.

عباس پاشا بر لزوم ایجاد هم افزایی برای حل چالش های موجود در استان تهران افزود: امروز شهرستان فیروزکوه باید از ظرفیت های موجود برای توسعه بیش از پیش بهره بگیرد. باید ضرورت ها در همه شهرستان ها به طور دقیق مشخص و با اولویت بندی نسبت به رفع چالش ها اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان فیروزکوه نقطه کلیدی گردشگری است و در مرحله بعد نیز کشاورزی و صنعت دارای ظرفیت های بسیاری است. از سوی دیگر چالش جدی این شهرستان سربارهایی است که در مسیرهای تردد عبوری به استان های سمنان و مازندران دارد. این چالش ها نادیده گرفته شده اما می طلبد که مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون استاندار تهران اظهار داشت: باید مدیریت مبتنی بر شایستگی در دستور کار قرار گیرد. قطعا اقتدار نظام سیاسی به عملکرد نظام اداری مرتبط است. ساختارهای اداری استان تهران جوابگوی این استان نیست و در همین راستا جلسات و پیگیری های گسترده ای برای حل معضلات و مشکلات ساختار اداری استان تهران برگزار شده است.

این مسئول ادامه داد: دولت ها برای پاسخگویی به نیازهای مردم به وجود آمده اند و اگر در ساختار به درستی به مردم پاسخ داده نشود محرک توسعه پدید نمی آید.

پاشا تاکید کرد: ساختار اداری استان تهران چالش های جدی دارد و شهرستان فیروزکوه نیز از این مسئله مستثنی نیست. لذا به دنبال تقویت این ساختار در تمامی ۱۶ شهرستان استان تهران هستیم. تیم های آسیب شناسی تشکیل شده و دو پژوهش آسیب شناسی ساختار اداری استان و آسیب شناسی منابع انسانی در دستور کار قرار گرفته، بی تردید با به نتیجه رسیدن این دو پژوهش می توانیم گام موثری در تقویت جدی سازمان اداری برداریم.

برچسب‌ها جلسه شورای اداری استان تهران فیروزکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جلسه شورای اداری استان تهران فیروزکوه جلسه شورای اداری استان تهران فیروزکوه اخبار کنکور اداری استان تهران شهرستان فیروزکوه ساختار اداری چالش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاهای استان با بیش از هزار میلیارد تومان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدجواد ابوالحسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای مهریز به نقش شوراها اشاره کرد و اظهار کرد: شوراهای روستاها نقش مهم و مؤثری در فعالیت عمرانی و امنیت اجتماعی روستاها دارند.

وی افزود: اعتبار روستاهای استان در سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده و سایر اعتبارات حداکثر ۴۰۰ میلیون تومان بود، اما هم اکنون شاهد فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاها با بیش از هزار میلیارد تومان هستیم.

معاون استاندار تأکید کرد که همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شوراها و جلب مشارکت آنهاست.

وی در پایان ادامه داد: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

کد خبر 750186

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار
  • اندیشمندان دنیا به تغییر ساختار قدرت در جهان اتفاق‌نظر دارند
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • پیری جمعیت امنیت روانی و اجتماعی را به چالش خواهد کشید
  • شورای اداری استان تهران