Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه دهمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران با انتشار اطلاعیه از تعویق در برگزاری این رویداد به دلیل قرار گرفتن در روزهای کرونایی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری تهران، با توجه به شرایط کنونی کشور مبنی بر احتمال گسترش شیوع بیماری کرونا، تاریخ برگزاری دهمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران از اسفند ۱۳۹۹ به اردیبهشت ۱۴۰۰ تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرخانه دهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران اعلام کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور مبنی بر احتمال گسترش شیوع بیماری کرونا و بازگشت محدودیت‌ها در اسفندماه سال جاری و همچنین اهمیت این رویداد بین‌المللی، تاریخ برگزاری سمپوزیوم دهم از اسفند ۱۳۹۹ به اردیبهشت ۱۴۰۰ موکول شد. بر همین اساس این رویداد هنری از ۲۸ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در تهران برگزار خواهد شد.

دهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران قرار است با حضور ۲۱ هنرمند از ایران، ترکیه، یونان و ایتالیا در محل «گذر فرهنگی تاراز» برگزار شود. بخش اصلی این رویداد با حضور ۱۰ هنرمند ایرانی و سه هنرمند خارجی و بخش دانشجویی با حضور ۸ هنرمند اجرا خواهد شد.

آثار این دوره از سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران در باغ سنگی دریاچه خلیج‌فارس نصب خواهد شد.

کد خبر 475985

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سمپوزیوم مجسمه سازی سازمان زیباسازی شهرداری تهران ویروس کرونا مجسمه سازی مجسمه مجسمه های شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران دهمین سمپوزیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است

به گزارش همشهری آنلاین،این روزها قطار ملی مترو در حاشیه جنوبی تهران در حال تردد است و به نمادی از باور توانایی ایرانی‌ها تبدیل شده است. در همین باره علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگو با همشهری درباره آخرین وضعیت آماده سازی قطار ملی مترو اظهار داشت: قطار ملی مترو بالغ بر ۸۵ درصد داخلی سازی شده است. درحال حاضر اولین رام این قطار آماده شده است و زیربار درحال فعالیت است.
شهردار تهران ادامه داد: تمامی مجوزهای این قطار از سازمان های بین المللی مربوطه دریافت شده است و افق بسیار خوبی را در کشور متصور شده است. درحال حاضر سه رام دارای هفت واگن این قطار نیز درحال آماده سازی است و امیدواریم درسال جاری شاهد فعالیت این سه رام نیز درخطوط ریلی تهران باشیم.

کد خبر 847251 برچسب‌ها علیرضا زاکانی خبر مهم شهردارى تهران مترو

دیگر خبرها

  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشن تولد برای خالو قنبر راستگو هنرمند محبوب هرمزگانی
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود