Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که سرمای مرگبار و طوفان در مناطق مرکزی و جنوبی آمریکا باعث مرگ حداقل ۳۷ نفر و قطع برق و آب میلیون‌های آمریکایی شده است، فرار سناتور آمریکایی از یک ایالت درگیر با این بحران جنجال‌های زیادی ایجاد کرده است.

به گزارش راشا تودی، انتشار تصاویر حضور تد کروز سناتور ایالت تگزاس در یک فرودگاه برای انجام سفر به «کانکون» مکزیک در بحبوحه بحران سرما و طوفان مرگبار در این ایالت، باعث شده که فعالان شبکه‌های اجتماعی در آمریکا به ویژه اهالی تگزاس خواستار استعفا او شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر تفریحی تد کروز در بحبوحه بحران سرما


 

«کولبی لی» یک فعال سیاسی در ایالت تگزاس در توییتی در این باره نوشت: «برق و آب خانه پدربزرگ و مادربزرگ من قطع است. مادر من که یک کارگر رستوران است بیکار شده و حقوقی نمی‌گیرد. نام برادر من که وضعیت جسمی خوبی ندارد در لیست انتظار برای دریافت واکسن کرونا است و سناتور ایالات من در کانکون حضور دارد. تد کروز استعفا بده».

«سایر هکت» یکی دیگر از فعالان و کنشگران سیاسی در ایالت تگزاس در توییتی نوشت: «اینطور به نظر می‌رسد که در بحبوحه بدترین فاجعه انرژی در تاریخ تگزاس، تد کروز به همراه خانواده خود در حال عزیمت به کانکون (مکزیک) است».

سفر تفریحی تد کروز در بحبوحه بحران سرما

«رایسینگ های» یک معلم مدرسه در تگزاس در توییتر نوشت: «اینطور به نظر می‌رسد تد کروز در حال فرار به کانکو است چرا که اوضاع در ایالتی که او نماینده آن است بد شده است. فکر می‌کنم برخی از افراد اعتقادی به رهبری کردن در اوضاع سخت ندارند. تد کروز تگزاس را ناامید کرد».

جنجال‌ها درباره فرار تد کروز در شرایطی انجام شده که به گفته مقام‌ها و رسانه‌های آمریکایی، ایالت تگزاس در موضوع قطع برق در آمریکا ناشی از بحران طوفان و سرمای کشنده در این کشور بدترین وضعیت را دارد.


311311

کد خبر 1487719

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا ایالت تگزاس تد کروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح پنج شنبه‌های طلایی سبب تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه‌های اول تا ششم و راهکاری مناسب برای دوری از فضای مجازی برای آن‌ها است.

به گزارش مهر، محمد جمالی آرند بعدازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: طرح پنج شنبه‌های طلایی سبب توانمندی سازی دانش اموزان و معلمان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی بیان داشت: تلاش می‌شود که با توجه به آسیب‌های فضای مجازی، برنامه‌های محتوایی مناسب در آموزش و پرورش تولید و برای دانش آموزان اجرا شود.

جمالی آرند افزود: اجرای طرح پنجشنبه‌های طلایی با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در فضای مجازی، نقش مهمی در ایجاد فضای شاد برای دانش اموزان خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!