Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ استاندار قم خواستار نگاه واقع‌بینانه مدیران به ارائه آمار درعمکلردها شد و گفت: این آمار نباید طوری ارائه شود که به تعریف از خود منجر شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از    قم، بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: ارائه آمار توسط مسئولان، باید طوری باشد که عده‌ای، تنها نقاط ضعف را ببینند و نقاط قوت را تضعیف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم گفت: با رویکردی که در این استان دنبال شده به سمتی در حال حرکت هستیم که ارائه گزارش‌ها را با مطبوعات، رسانه‌ها و مردم صادقانه و شفاف انجام می‌دهیم که این رویکرد نشان می‌دهد با شفاف‌سازی آمار به دنبال بهبود وضعیت موجود هستیم.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان قم بیان کرد: برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیازمند صورت‌برداری دقیق،علمی وبی طرفانه از وضعیت موجود استان در بخش‌های مختلف هستیم.

‌استاندار قم: هیچ تجمعی دیگر در استان قم برگزار ‌نشود‌ / نگران وضعیت کرونایی هستیماستاندار قم: تمامی کالاهای اساسی باید بر اساس قیمت مصوب توزیع شوداستاندار قم: ساماندهی ورودی قم توسط مدیریت شهری، رویداد مهمی در مسیر توسعه است

سرمست خطاب به مسئولان استان گفت: اگر خودمان را در معرض پاسخگویی،برداشت دقیق تجربی و آماری قرار ندهیم به‌نوعی متوسل به توجیه و تبلیغ خودمان می‌شویم که این موضوع نیز هیچ‌گاه سبب بهبود کیفیت زندگی و اثبات فرآیندها نمی‌شود.

وی بیان کرد: باید با واقع‌بینی وضعیت استان را بر اساس اطلاعات و آمار مجود بررسی و به یک تحلیل و بررسی مناسب دست‌یافته و با آن به دنبال رسیدن به وضعیت مطلوب باشیم.

استاندار قم با تأکید بر اینکه باید همواره خودمان را باید در معرض داوری دیگران قرار دهیم، گفت: مدیران باید عملکرد خود را درگذر زمان مقایسه کرده و به این فکر کنیم که در ابتدای قبول مسئولیت کجا بوده و در مدت مسئولیت خود به کجا رسید‌یم.

وی افزود:همچنین مدیران باید ارزیابی درونی از عملکرد خود داشته باشند و فعالیت خود را با استان‌های دیگر مقایسه کنند.

استاندارقم با اشاره به وجود میانگین‌های مشترک‌ بین استان‌های کشور، خاطرنشان کرد: این میانگین‌ها می‌تواند تاثیربسزایی در ارتقاء عملکردها داشته باشد.

وی گفت: استان قم برای ارتقاء جایگاه در عرصه‌های مختلف نیازمند اصلاح نگرش در سطح ملی است که این مهم نیز با ارائه آمار دقیق و تحلیل‌های شفاف در سطح کلان قابل‌پیگیری و مطالبه است که از مدیران درخواست داریم این مهم را در برنامه‌های خود قرار دهند.

سرمست بیان کرد: آماری که ارائه می‌شود باید طوری تحلیل و بررسی قرار گیرد که مبنای تحلیل، برنامه‌نویسی و تصمیم‌سازی داشته باشد و بتوان برای بهبود و اصلاح فرآیندها از آن‌ها بهره برد.

انتهای پیام/459/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار قم ارائه آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور

کافه رستوران شایسته میزبان عادل فردوسی پور بود.

عادل فردوسی پور مجری نام آشنای دنیای فوتبال شبی را به همراه عوامل اجرایی تیم رسانه ورزش در کافه رستوران شایسته واقع در منطقه درکه گذراند.

کافه رستوران شایسته یکی از زیباترین مراکز تفریحی و پذیرایی در شمال تهران است که امکانات متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. گروه رسانه ورزش با سرپرستی فردوسی پور، ضیافت مجلل و رنگارنگ خود را در این مجموعه برگزار کرده و از امکانات آن لذت بردند.

اگر تجربه این مجری محبوب و قدیمی برای شما هم جذاب است بد نیست سری به مجموعه بزرگ شایسته واقع در درکه پشت خانه معلم بزنید.

برخی امکانات رستوران شایسته عبارتند از:
-پارکینگ مستقل
-فضای بازی کودکان
-آلاچیق و فضای سبز
-موسیقی زنده
-انواع غذاهای ایرانی و خارجی
-تالارپذیرایی
-کافی شاپ
-روف گاردن

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • استاندار اصفهان: امسال باید سال امیدآفرینی در استان باشد
  • فعالیت در نشریات دانشجویی تمرینی برای ورود به عرصه ملی و بین‌المللی رسانه است
  • فعالیت در نشریات دانشجویی تمرینی برای ورود به عرصه بین‌الملل رسانه است
  • وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است
  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • سی‌وچهار دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در یک نگاه
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند