Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@06:04:54 GMT

آخرین اخبار از حادثه ریزش معدن منگنز و نارچ قم

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۷۱۲۲

آخرین اخبار از حادثه ریزش معدن منگنز و نارچ قم

ساعت ۱۲:۰۳ امروز پنجشنبه ۳۰ بهمن ۹۹ حادثه ریزش معدن منگنز و نارچ قم به جمعیت هلال‌احمر اعلام شد و طبق گزارش اولیه ۳ کارگر معدن زیر آوار محبوس شده‌اند.

به گزارش مشرق، بنا بر اعلام هلال احمر قم، ساعت ۱۲:۰۳ امروز پنجشنبه ۳۰ بهمن ۹۹ حادثه ریزش معدن منگنز و نارچ قم به جمعیت هلال‌احمر اعلام شد.

به گفته محمد حسن قوسیان مقدم سخنگوی جمعیت هلال احمر در ارزیابی اولیه مشخص شد که سه کارگر در زیر آوار هستند که این آمار در ادامه به چهار کارگر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سه نفر از افرادی که داخل معدن بودند و دچار حادثه شدند نجات پیدا کرده و خارج شدند و تلاش برای نجات یک نفر باقیمانده ادامه دارد.

۲۰ آتشنشان به معدن فروریخته ونارچ اعزام شدند

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ۲۰ نیروی آتش‌نشان و سه خودروی عملیاتی و پشتیبانی را برای نجات یک کارگر در معدن ونارچ اعزام کرد.

به دنبال اعلام محبوس یک کارگر در عمق ۲۹۰ متری در معدن منگنز ونارچ قم، آتش‌نشانان برای اجرای عملیات نجات به این محل اعزام شده و عملیات نجات در حال اجرا است.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا هلال احمر آتش نشانی ریزش معدن معدن منگنز هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر آمده است: احترام و ارج نهادن به تلاش‌های وصف‌ناپذیر معلمان، آموزگاران، مدرسان و استادان دانشگاه، تکریم انسان‌های فرهیخته ای است که چون شمعِ سوزان، نور دانایی را به افکار و اذهان جامعه می‌تابانند و در باغ پرمیوه تعلیم و تربیت، سایه‌ای بر سر شکوفه‌های معطر دانش آموزی و دانشجویی هستند.

معلمان بی‌شک اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند که برای اعتلای علم و ارتقای فرهنگ و پیشرفت جامعه، ساعت‌های مقدس آموزشِ حکمت و معرفت و پرورشِ فکر و اندیشه را چون عبادت می‌گذرانند و در پیشگاه پروردگار متعال از سربلندترین بندگان هستند.

آموختن از معلمان و استادان فرهیخته، افتخاری یکتا در گذرگاه سخت اما خاطره‌انگیز تحصیل علم است که در زندگی تجربه می‌کنیم و امروز بر ما واجب است با یاد داشتن دوران خوش تحصیل و شاگردی کردن در مکتب انسان‌سازِ معلمان و استادان خود، قدردانی از دریای زحمت و تلاش همه این عزیزان را با قطره‌ای قدرشناسی و تبریک روز معلم به جای آوریم.

به علاوه روز معلم را باید به مدرسان فاضل در موسسه علمی‌کاربردی هلال ایران و مربیان جمعیت هلال احمر نیز تبریک بگویم که ستون‌های آموزش در این جمعیت امدادی و داوطلبانه هستند.

کد خبر 6093774

دیگر خبرها

  • معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی