Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی روز پنجشنبه از سوی رئیس جمهور و در تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویر احمد، ضمن دریافت گزارشی را از آخرین وضعیت زلزله زدگان این استان، تاکید کرد که رئیس جمهور پیگیر وضعیت استان است و دستورات لازم را به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مسئول صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویر احمد نیز در این تماس تلفنی ضمن قدردانی از توجه ویژه رئیس جمهور به این استان اظهار کرد: این زلزله خوشبختانه تلفات جانی نداشته، اما بیش از ۳۰ نفر مجروح شده اند و همزمان نیز در حال ایجاد اردوگاه‌های اسکان اضطراری با همه امکانات لازم هستیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور ضمن ابراز خرسندی از نداشتن تلفات انسانی خواستار رسیدگی فوری به مجروحین، گفت: امداد رسانی به آسیب‌دیدگان در شرایط سرما و برفی منطقه باید با شتاب بیشتری تداوم یابد.

واعظی همچنین در تماس‌های جداگانه‌ای با دستگاه‌های ذیربط و رئیس سازمان هلال احمر دستورات لازم برای تسریع در کمک رسانی به زلزله زدگان استان کهگیلویه و بویر احمد را به آنان ابلاغ و اعلام کرد وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده رئیس جمهور و رئیس جمعیت هلال احمر به منطقه زلزله زده سفر خواهند کرد.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

کد خبر 585896 برچسب‌ها زلزله محمود واعظی استان کهگیلویه دولت دوازدهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زلزله محمود واعظی استان کهگیلویه دولت دوازدهم رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده، امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت _ در حاشیه بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از پروژه‌های کهگیلویه، اظهار کرد: برنامه‌های سفر دو روزه محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، با بازدید از پروژه آب‌رسانی از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده و روستاهای اطراف آغاز شده‌است.

وی افزود: این طرح با جمعیت ٢۴٠ هزار نفر شامل ١۵٣ هزار نفر شهری و ٨٧ هزار نفر روستایی با هدف تأمین ١۶ میلیون و ٩۴٠ هزار مترمکعب آب کلنگ‌زنی شده‌است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این طرح در مجموع ١٧ میلیون مترمکعب در سال آب شرب با دبی لحظه‌ای ٨۶٠ لیتر در ثانیه انتقال داده می‌شود و به نحوی طراحی شده که قابلیت افزایش ظرفیت تا سقف یک هزار و ٣۴۵ لیتر در ثانیه به منظور انتقال آب مورد نیاز صنعت را نیز تأمین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه معاون رئیس جمهور همچنین از سد کوهبرد بازدید خواهد داشت، تصریح کرد: عملیات اجرایی سد کوهبرد از سال ۱۳۹۰ با هدف کنترل سیلاب، توسعه گردشگری و آبیاری اراضی کشاورزی دیم حومه غربی دهدشت در شهرستان کهگیلویه آغاز و با تخصیص اعتبارات لازم در سفر رئیس جمهور در سال گذشته و تکمیل آن، در اولین بارندگی پاییز آبگیری شد.

منصوری خاطرنشان کرد: سد مخزنی کوهبرد به عنوان تنها سد خاکی شهرستان کهگیلویه و از پروژه‌های مهم حوزه آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی است که به منظور توسعه بخش کشاورزی، گردشگری و اشتغالزایی در محدوده دشت‌های اطراف روستاهای کوهبرد تا برج بهمنی بعد از ابگیری با تخصیص ۶۷ میلیارد تومان از سوی برنامه و بودجه شیکه خطوط انتقال اب کشاورزی اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه معاون اول رئیس جمهور مینی پالایشگاه دهدشت را کلنگ‌زنی می‌کند، افزود: احداث مینی پالایشگاه در شهرستان کهگیلویه در نزدیکی دهدشت با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ هزار بشکه بنزین از طرح‌های مهم اقتصادی و اشتغال‌زایی است.

معاون رئیس‌جمهور گفت: با راه‌اندازی این طرح افزون بر ۵۰۰ نفر شغل در منطقه محروم کهگیلویه ایجاد می‌شود که گردش مالی، ارتقای درآمد و رونق و توسعه اقتصادی از پیامدهای اجرای این طرح است.

کد خبر 749124

دیگر خبرها

  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند