Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@21:31:24 GMT

5سال زندان برای وزیرمتجاوز فرانسوی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۷۲۴۳

«جورجس تران» وزیر امور دولتی فرانسه در دوره ریاست جمهوری نیکلا سارکوزی، به جرم تجاوز جنسی و سوءاستفاده از یک کارمند خود به پنج سال زندان محکوم شد. ناطقان: یک دادگاه تجدیدنظر در فرانسه وزیر کابینه دولت این کشور در زمان ریاست جمهوری نیکلا سارکوزی را در پرونده تجاوز جنسی مجرم شناخت و به پنج سال زندان محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا بر گزارش گاردین، «جورجس تران» وزیر پیشین «امور دولتی» در فرانسه توسط دادگاه تجدیدنظر در این کشور در پرونده تجاوز و و آزار جنسی یک کارمند حکم صادر کرد.

طبق حکم دادگاه تجدیدنظر فرانسه، تران که پیشتر شهردار شهر «دروی» واقع در جنوب پاریس بود، به دلیل تجاوز جنسی به یک کارمند شهرداری و آزار جنسی او به پنج سال زندان محکوم شد.

پیش از این دو کارمند سابق شهرداری دروی علیه جورجس تران به دادگاه شکایت و ادعا کردند که او طی سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ آنها را هدف تجاوز جنسی قرار داد.

حکم دادگاه تجدیدنظر علیه این وزیر سابق فرانسه در شرایطی صادر شده که سال ۲۰۱۸ دادگاه بدوی وی را از اتهام‌های وارده تبرئه و اعلام کرد، مدرکی دال بر اثبات ادعای این دو زن وجود ندارد.

«وینسنت اولیویه» وکیل یکی از زنان شاکی این پرونده ضمن استقبال از حکم دادگاه تجدیدنظر گفت: «این پیروزی بزرگ برای همه زنانی است که شاید در محیط کاری‌شان مشکلاتی داشته باشند».

جورجس تران ۶۳ ساله طی روند محاکمه و بررسی قضایی این پرونده بارها اعلام کرد که بی‌گناه است. منبع: فارس برچسب ها: وزیر متجاوز ، فرانسوی ، زندان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وزیر متجاوز فرانسوی زندان دادگاه تجدیدنظر تجاوز جنسی سال زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از پاریس؛ در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق در تاریخ ۱۳ فروردین ۱۴۰۳؛ ایران در شامگاه ۲۶ فروردین با صد‌ها موشک و پهپاد به چندین مرکز نظامی از جمله پایگاه هوایی نواتیم حمله کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


یک شهروند فرانسوی آمریکایی با تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخاطر شجاعت پاسخ به اسرائیل متجاوز گفت: من یک مبارز فرانسویی آمریکایی با مذهب یهودی هستم. ما یهودیان مخالف رژیم صهیونیستی هستیم. این رژیم کنسولگری ایران در دمشق را بمباران کرد. به اعتقاد من پاسخ محکم ایران، هم متجاوز را سرجایش نشاد و هم در راستای همبستگی با فلسطین بود که خیلی مهم است.
عملیات تنبیهی ایران چنان ضربه کاری و شوکی به اردوگاه حامیان رژیم صهیونیستی وارد کرد که از آن زمان تاکنن رسانه‌های خود را وادار به نوشتن مقالات کذب و بی پایه و اساس کرده اند.
یک شهروند زن فرانسوی با تبریک عملیات وعده صادق و سیلی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: ایران عملیاتی فوق العاده راهبردی با پهپاد‌ها و موشک هایش انجام داد. پاسخ ایران بسیار افتخار آمیز بود... مرسی از ایران.
دیگر شهروند فرانسوی الجزایری با ستاش از شجاعت ایرانیان افزود: ایران به اسرائیل حمله کرد و همه خوشحال شدند؛ این در اصل پاسخ به یک رژیم شرور و متجاوز بود. ایران با این پاسخ درس بزرگی به همه جهانیان به ویژه کشور‌های عربی منطقه داد.
وعده صادق از سویی لرزه بر اندام غرب انداخت و از سوی دیگر نور امید به آینده بدون صهیونیسم کودک کش و جنایتکار را در دل آزادیخواهان و حامیان مقاومت در سراسر جهان برافروخت.
یک شهروند فرانسوی درباره پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی گفت: ایران اولین کشوری است که جرات پاسخ به رژیم جنایتکار اسرائیل را داشته. باید دعا کنیم برای ایرانیان و تمام کشور‌هایی که می‌خواهند این غده سرطانی و شیطان بزرگ را از خاورمیانه بیرون بیاندازند.
دیگر شهروند زن فرانسه نیز درباره جنگ افروزی صهیونیست‌ها و پاسخ مقتدرانه و منطقی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اسرائیل و رهبران فاشیست آن به جنگ نیاز دارند، چون اگر روزی جنگ متوقف شود، آن روز پایان زندگی سیاسی آنهاست. اسرائیلی که توان مقابله با فلسطینی ها، حزب الله لبنان، و مقاومت عراق و یمن را ندارد حالا پراشت‌ها شده و می‌خواهد با ایران بجنگد؟!
بر خلاف رویه سردمداران غرب؛ مردم فرانسه و افکار عمومی غرب به شدت از پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل حمایت می‌کنند و خوشحال هستند.

دیگر خبرها

  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق