Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-08@18:29:43 GMT

حامد پاکدل استقلالی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۷۳۳۸

حامد پاکدل استقلالی می‌شود؟

باشگاه آلومینیوم اراک با درخواست باشگاه استقلال برای جذب مهاجم این تیم مخالفت خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم آلومینیوم اراک در اولین فصل حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال به عنوان یک پدیده ظاهر شده و با کسب 22 امتیاز از 15 مسابقه در رده هفتم جدول رده بندی جای گرفته است.

در فصل جاری از میان بازیکنانی که آلومینیوم به لیگ برتر معرفی کرده، حامد پاکدل، مهاجم 29 ساله با 6 گل زده یکی از بازیکنان موثر در تیم تحت هدایت رسول خطیبی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این رو پاکدل یکی از بازیکنان مورد توجه از تیم آلومینیوم برای باشگاه‌های بزرگ لیگ از جمله استقلال و پرسپولیس تهران به شمار می‌رود.

باتوجه به اینکه طی روزهای اخیر گمانه‌زنی‌هایی پیرامون اقدام رسمی باشگاه استقلال تهران برای جذب پاکدل از آلومینیوم مطرح شده اما تا به امروز چنین اتفاقی صورت نگرفته است.

رسول خطیبی روی حفظ بازیکنان تاثیرگذار تیمش به مدیران باشگاه تاکید داشته است و به نظر می‌رسد در صورت اقدام رسمی باشگاه استقلال برای خرید این مهاجم، باشگاه آلومینیوم با آن مخالفت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حامد پاکدل استقلال آلومنیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها شارژ شدند؛ پاداش ۸۰ میلیونی بابت پیروزی برابر ذوب‌آهن

استقلالی‌ها پاداش پیروزی برابر ذوب‌آهن را دریافت کردند.

طرفداری | آبی‌ها شارژ شدند.

پاداش ۸۰ میلیونی استقلالی‌ها واریاز باشگاه استقلال خبر رسید، پاداش‌ ۸۰ میلیون تومانی این مسابقه، امروز به حساب مربیان و بازیکنان استقلال واریز شده تا آنها با انگیزه و روحیه بالاتری به مصاف فولاد خوزستان بروند.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها شارژ شدند؛ پاداش ۸۰ میلیونی بابت پیروزی برابر ذوب‌آهن
  • بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها
  • کنایه آقای گل استقلالی به گزارشگر بازی با ذوب آهن؛ انتظار خوشحالی نداشتی؟
  • نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد