Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی مازندران با اشاره به تقویت فرهنگ نیکوکاری در جامعه گفت: ۲۰۰ بسته معیشتی بین زندانیان نیازمند استان مازندران توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بهشهر ،  علی استادی امروز در مراسم آزادی زندانیان مازندران اظهار داشت: امروز بیش از 200 بسته کمک معیشتی با حمایت خیران و نیکوکاران بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع خواهد شد و تعداد 5 نفر از زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده برمی‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نظام زندانبانی اسلامی حمایت از خانواده زندانیان و کاهش جمعیت کیفری با تلاش در جهت اخذ رضایت از شکات و اجرای عفو و بخشودگی از اولویت‌های مهم سازمان زندان‌ها است.

مدیرکل زندان‌های مازندران تصریح کرد، بیش از 38 رشته فنی و حرفه ای در زندان‌های استان آموزش داده می‌شود و زندانیان در رشته‌های مختلف بیش از 1900 گواهینامه کسب مهارت دریافت کردند.

وی اضافه کرد، تعداد 2500 نفر از زندانیان در کارگاه‌های داخل و بیرون از زندان، مشاغل نشسته و تولید صنایع دستی مشغول به کار بوده و ماهیانه درآمد مناسبی بدست آورده و بخشی از مخارج خانواده شان را از این طریق تامین می‌کنند.

420 زندانی در 71 کارگاه تولیدی و خدماتی استان یزد مشغول به کار شدند ماجرای آزادی زندانیان با خودکار قاضی معروف+ فیلم 420 زندانی‌ استان یزد ‌مشغول به کار شدند

استادی جامعه پذیری و رفع مشکلات زندانیان پس از آزادی را بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت: اداره خدمات اجتماعی و مرکز مراقبت بعد از خروج حتی پس از آزادی زندانی را رها نکرده، بلکه با ارائه خدمات رفاهی و اقتصادی ثبات اجتماعی و هدایت به زندگی سالم را مهیا می‌کند.

مدیرکل زندان‌های استان مازندران با اشاره به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، گفت: ستاد دیه استان مازندران با حمایت خیران نیکوکار در سال جاری بیش از 440 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان که مبلغ 10 میلیارد تومان به صورت وام و 6 میلیارد تومان به صورت بلاعوض از زندان‌های استان آزاد کرد.

استادی بیان کرد، در سال جاری بیش از 1250 نفر از زندانیان جرائم عمدی و غیر عمدی بی بضاعت با کمک ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان، خیرین، اخذ رضایت از شکات و مداخله شورای حل اختلاف از زندان‌های مازندران آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های مازندران تصریح کرد: 8500 سبد کالا در قالب 9 مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه تحویل خانواده زندانیان نیازمند استان شد و در این مراسم نیز 200 بسته کالا به ارزش بیش از 60 میلیون تومان تهیه و بین خانواده زندانیان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/681/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زندان های مازندران زندانیان نیازمند خانواده زندانیان مدیرکل زندان نفر از زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرار از زندان با نقش‌آفرینی یک گربه (فیلم) خلاقانه‌ترین مدل فرار از زندان در سال 2023 ثبت شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی