Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یداله شکری ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان ثلاث باباجانی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم اظهار کرد: وضعیت شهرستان ثلاث باباجانی به لحاظ بیماری کرونا مناسب است ولی این بدین معنا نیست که کرونا تمام شده و دیگر خطری ندارد.

وی افزود: متأسفانه دورهمی های خانوادگی در این شهرستان تداوم دارد که همین دورهمی ها می‌تواند عامل مهم و خطر اصلی برای انتشار دوباره ویروس کرونا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی تصریح کرد: مردم همچون گذشته دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و با احساس دین و مسئولیت پذیری دیگر شاهد مرگ عزیزانمان در شهرستان نباشیم.

شکری بیان کرد: سلامت شهروندان از همه چیز مهم‌تر است و برای جلوگیری از شیوع دوباره مجبوریم با هرگونه تجمع برخورد قانونی کنیم و در صورت نیاز محدودیت‌های کرونایی مجدد برقرار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت نگران کننده‌ای که نسبت به شیوع دوباره ویروس کرونا در سایر شهرها وجود دارد نیاز است همه مسئولین، مردم، بزرگان منطقه، روحانیون معزز و جوانان با تبیین و روشن گری پیک جدید از عادی سازی در شهرستان جلوگیری شود زیرا کرونا جهش یافته در پیک جدید کرونا بسیار خطرناک‌تر از گذشته است.

شکری گفت: تمام امکانات و ظرفیت‌های شهرستان در اختیار ستاد کرونا بوده و طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان با موفقیت اجرا شده و با هماهنگی، وحدت و برادری بین مردم و مسئولین تلاش شد که وضعیت شهرستان پایدار بماند و هیچ وقت شهرستان ثلاث باباجانی در بحث ویروس کرونا مطلقاً قرمز نگردید.

کد خبر 5150481

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه ثلاث باباجانی ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد زلزله شیراز شهرستان کرج مشهد همدان اردبیل سی سخت بارش برف شهرستان ثلاث باباجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی