Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا خلیل ارجمندی، رئیس هیئت‌‌مدیره بانک دی در نشست هم‌اندیشی مدیران و رؤسای شعب بانک با تأکید بر تحولات ایجاد شده در ساختار مدیریتی و نظام تصمیم‌سازی این بانک، سال ۱۴۰۰ را سال جهش و تمایز بانک دی در نظام بانکی دانست. - اخبار بازار - به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، وی ضمن قدردانی از همکاران شعب برای تحقق اهداف کلان بانک در سال جاری گفت‌: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های بانک دی در دوره مدیریتی جدید، برخورداری از تیم مدیریتی باتجربه، با دانش، یکپارچه و همدل است که نتایج آن را در اقدامات صورت‌گرفته در یک سال اخیر به خوبی شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود: با تلاش هیئت‌مدیره و مطالعات کارشناسی انجام‌شده، به سمت تغییر ساختار سازمانی بر مبنای کارکردمحوری ساختار حرکت کردیم تا بتوانیم با اصلاح فرایندی، در مسیر تسریع در اصلاح عملیات بانکی قرار گیریم.
 ارجمندی نظام هدفمند برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری را مهم‌ترین رکن ساختار مدیریتی بانک دی در سال 1400 دانست و عنوان کرد: در سال آتی اجرای یک نظام برنامه و بودجه جامع، شفاف و قابل اجرا برای بانک توأم با تعریف شاخص‌های عملیاتی مدون برای پایش فعالیت‌ها، در زمره اولویت‌های اساسی هیئت‌مدیره قرار دارد.
 وی افزود: نظام برنامه‌ریزی و نگاه استراتژیک سال 1400 بانک دی به‌گونه‌ای است که آثار آن به وضوح در عملکرد شعب در جذب منابع، ارائه تسهیلات و... قابل مشاهده خواهد بود و در نهایت در صورت‌های مالی و بهبود کفایت سرمایه اثرات خود را نشان خواهد داد.
 ارجمندی تأکید کرد: هر تصمیم و اتفاقی در بانک باید منجر به بهتر شدن و شفاف‌ترشدن صورت‌های مالی بانک شده و نتیجه آن در سود بانک قابل ملاحظه باشد. در غیر این‌صورت می‌توان گفت تصمیمات، بهینه و صحیح نبوده است.
 وی با اشاره به اینکه بررسی و تحلیل شاخص‌های عملکرد بانک‌ها نباید به‌صورت نقطه‌ای و کوتاه‌مدت باشد، اظهار داشت: آنچه که آن را مدیریت و اصلاح موفق عملکرد بر می‌شمریم، با بررسی «روند»های بهبود قابل تحلیل است. بر همین اساس در بررسی وضعیت بانک‌ها، اقدامات کوتاه‌مدت و رشدهای موقت نباید ما را گمراه کند و لازم است بر روی بهبود کیفیت شاخص‌ها در روندهای بلندمدت و نه در زمان معین، تمرکز کنیم.
 رئیس هیئت‌مدیره بانک دی با اشاره به زمینه‌های همکاری مشترک با بنیاد شهید و امور ایثارگران و جامعه هدف گسترده آن گفت: فرصت ارائه خدمات به بنیاد شهید و امور ایثارگران و جامعه بزرگ ایثارگری یک پتانسیل نهفته برای شعب بانک دی است که با یک برنامه‌ریزی هدفمند و هم‌افزایی میان شرکت‌های گروه مالی دی، زمینه مساعدی برای توسعه زنجیره ارزش و بازاریابی است.
 ارجمندی در پایان ابراز امیدواری کرد که با ابلاغ سیاست‌ها و برنامه‌های شعب در سال 1400، ضمن جهش در سودآوری بانک شاهد ارائه یک تصویر ذهنی مناسب از بانک نزد مشتریان و سهامداران باشیم. انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از شش بانک، به‌زودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیئت‌مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیئت‌مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورت‌جلسه‌ای هم در این خصوص به امضای دو طرف رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • تمایز «بوم» با دیگر برنامه‌های مشابه چیست؟/ قابی در شأن هنرمندان
  • عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است
  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • جدی ترین حرف‌های نعیمه نظام دوست در پشت صحنه برنامه مهران مدیری
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون‌چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها