Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:40:39 GMT

تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پدر وزیر اطلاعات

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۷۸۷۲

تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پدر وزیر اطلاعات

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت پدر حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات، از درگاه خداوند بزرگ برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همجواری با ائمه اطهار (ع) مسالت کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

انالله انا الیه راجعون
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید محمود علوی
وزیر محترم اطلاعات
ضایعه درگذشت پدر بزرگوارتان؛ عالم وارسته مرحوم آیت الله سید رضی علوی، موجب تاثر و تالم خاطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده معزز تسلیت می گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همجواری با ائمه اطهار (ع)، و برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای شما سلامتی و مزید توفیقات خدمت مسالت دارم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 5150524

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور وزارت اطلاعات مجلس شورای اسلامی صحن مجلس لایحه بودجه ۱۴۰۰ اسحاق جهانگیری هیئت دولت حجت الاسلام حسن روحانی ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف مجمع تشخیص مصلحت نظام روسیه انتخابات 1400 برجام غلامرضا طحانی کمیسیون تلفیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی

به گزارش "ورزش سه"، مسعود اسکویی، گزارشگر والیبال و گوینده و تهیه کننده رادیو صبح امروز دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش کشور را عزادار کرد.

انجمن رسانه های ورزشی ایران با ارسال پیامی این ضایعه را به جامعه ورزش  تسلیت گفته و براى بازماندگان و خانواده اسكويى آرزوى صبر كرده اند.

اسكويى از مشهورترين صداهاى راديو به خصوص در حوزه ورزش در طول تاريخ فعاليت رسانه هاى تصويرى، نوشتارى و شنيدارى به حساب مى آيد و ضايعه درگذشت او بازتاب فراوانى در ميان علاقه مندان به ورزش داشته و انجمن رسانه هاى ورزشى خودش را در اين غم شريک می داند.

دیگر خبرها

  • فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است
  • فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است / تعداد شاگردان استادی که ۱۰۰ شاگرد داشت به ۱۰ نفر رسیده / مراجع و رهبری به این مسائل توجه کنند
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است/ تعداد شاگردان استادی که سالیانی 100 شاگرد داشت به 10 نفر رسیده! حدود 150 استاد در سال گذشته تدریس داشتند، اما در سال جاری تا 2 ماه از تدریس محروم بودند
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود