Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دولت لطفی بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم آغاز عملیات احداث مدارس در روستاهای خلخال اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث ۳ مدرسه در روستاهای گلوجه، یلوجه و خمس بخش مرکزی شهرستان خلخال با همکاری بسیج سازندگی استان اردبیل و تخصیص اعتبارات دولتی آغاز شد.

وی با اشاره به میزان اعتبار مورد نیاز برای احداث این ۳ مدرسه، افزود: بیش از ۵/۴ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این مدارس در طول یک سال آینده صرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبادانی آموزشی با اجرای پویش آجر به آجر

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل بیان کرد: طرح ملی پویش آجر به آجر برای اولین بار در استان اردبیل به‌همت خیران در روستای یلوجه و در مدرسه شهید کشوری خلخال انجام می‌شود که خشت‌گذاری آن در این مراسم آغاز گردید.

لطفی بیان کرد: در پویش ملی آجر به آجر هر فرد خیر به هر توان و وضعیت مالی می‌تواند در این طرح شرکت و در آبادانی آموزشی در مناطق محروم نقش خود را ایفا نماید.

درباره مدارس نیمه‌تمام خلخال اقدامات عملی و به‌موقع انجام گیرد

سیدغنی نظری، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع اهالی و مسؤولان روستای خمس با اشاره به قدمت بیش از ۷۰ ساله مدرسه آیت‌الله کاشانی خمس اطهار کرد: آبادانی آموزشی در روستاها اقدام شایسته‌ای از سوی نوسازی مدارس کشور است که این طرح‌ها هر چه سریع‌تر باید به نتیجه برسد تا اهالی شهرستان خلخال و دانش‌آموزان منطقه از برکات آن بهره‌مند شوند.

وی گفت: از مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل می‌خواهیم تا در خصوص مدارس نیمه‌تمام شهرستان خلخال نیز با سرعت اقدامات عملی و به‌موقع انجام گیرد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: دولت لطفی پویش آجر به آجر احداث مدرسه خلخال اردبیل نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس روستا بسیج سازندگی آبادانی آموزشی استان اردبیل آجر به آجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار مارگون در آیین کلنگ زنی دو طرح چمن مصنوعی و مدرسه دو کلاسه در روستا‌های سیلاب کلوار شهرستان مارگون گفت: سیلاب و کلوار جمعا ۱۵ روستا و دارای هزار و ۸۰۰ نفر جمعیت است که این دو طرح امروز با اعتبار ۲میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.
سرهنگ خیزات فرمانده سپاه عشایر استان هم با اشاره به اینکه کار ساخت این دو طرح به عهده گرو‌های جهادی این ناحیه است افزود: تا زمانی که بتوانیم خدمتی در این مناطق انجام دهیم مطمئنا پای کار هستیم.
حجت الاسلام خواجه پور امام جمعه مارگون نیز با اشاره به خدمات قرارگاه پیشرفت منطقه‌ای به کار‌های انجام شده توسط این قرارگاه در سیلاب کلوار اشاره کرد و گفت: ساخت ۴منبع آب آشامیدنی دو مدرسه و یک مسجد از دیگر اقداماتی که تاکنون در این روستا‌ها انجام شده است.

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس