Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان، تیم های سپیدرود رشت و بنیادکار پره سر رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت در یک بازی پرگل و یکطرفه با نتیجه هفت بر یک حریف خود را شکست داد.

سپیدرودی ها که هفته گذشته نیز به یک پیروزی پرگل دست یافته بودند در این دیدار بسیار برتر از حریف خود ظاهر و سرانجام با برتری پرگل در این بازی همچنان جایگاه خود را در رده دوم حفظ کردند و در پایان این هفته بهترین خط حمله این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سایر دیدارهای برگزار شده نیز تیم فوتبال جوانان سپاهان گیلان با نتیجه ۲ بر یک برابر تیم فوتبال جوانان شهدای نویر بندرانزلی به برتری رسید و تیم فوتبال جوانان کیان مهر گیلان با یک گل تیم فوتبال شهرداری تولم شهر را مغلوب کرد.

 در دیگر بازی های برگزار شده این هفته تیم فوتبال جوانان شهرداری فومن با نتیجه ۲ بر صفر تیم نیل رود جوکندان را شکست داد، تیم فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی بندرانزلی با نتیجه یک بر صفر تیم شهرداری ماسال را مغلوب کرد و تیم فوتبال شاهین جوان لاهیجان نیز با نتیجه ۲ بر صفر برابر تیم الماس اسالم تالش به برتری رسید.

در دیگر دیدار برگزار شده از هفته سوم لیگ برتر جوانان گیلان، تیم های فوتبال مدرن گیل گیلان و شهید حسین پور رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان مدرن گیل گیلان در یک بازی پرگل با نتیجه چهار بر یک حریف خود را شکست داد.

در جدول رده بندی این رقابت ها نیز تیم فوتبال جوانان شهرداری فومن با کسب ۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد،  تیم های فوتبال جوانان سپیدرود رشت و شاهین جوان لاهیجان با کسب هفت امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند، تیم های فوتبال جوانان مدرن گیل گیلان و شهرداری ماسال با ۶ امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان ۱۲ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم قهرمان به عنوان نماینده استان گیلان در مسابقات کشوری حضور خواهد یافت.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد

رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.
 
امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان به شرح زیر است:
 
در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.
 
در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.
 
در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.
 
در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.
 
فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.
 
در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.
 
در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.
 
در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.
 
در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.
 
در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان