Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت السلام محمدی لائینی به مشکل ساختمان اداری و کمبود بودجه بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران اشاره کرد وگفت: تحقق وعده مسئولین مازندران در خصوص ایجاد ساختمان اداری بنیاد مهدویت مورد انتظار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمد باقر محمدی لائینی» امروز(30بهمن) در نشست شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران ضمن قدردانی از عملکرد این بنیاد با اشاره به اینکه ایجاد فضایی برای بنیاد مهدویت ضرورت دارد، گفت: استفاده از ظرفیت اوقاف شاید موثر باشد اما باید بیشتر پیگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه زیبنده نیست بنیاد مهدویت دغدغه اجاره و هزینه آب و برق را داشته باشد، اظهار کرد: مدیرکل اوقاف و امورخیریه بررسی کند در موقعیت های حرم امامزادگان شهر ساری چنانچه در بحث امامزادگان جای مناسبی از نظر موقعیت شهری و وسعت مکانی وجود دارد  در اختیار بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران قرار داده شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه باید فکر اساسی برای ایجاد مکان مستقل داشته باشیم، افزود: اقدام برای واگذاری یک زمین به این بنیاد انجام شده است اما تا زمان تحقق این موضوع، تلاش شود مکان مناسبی در امامزادگان ساری به این بنیاد اختصاص داده شود.

 

 وی بیان کرد: بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران اقدامات شایسته ای در بحث تالیف و انتشار کتاب با موضوع مهدویت و انتظار و ... انجام داده که می بایست این تولیدات در دسترس همگان قرار داده شود.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه درمازندران کتاب مهدویت اوقاف مازندران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عج انتظار بنیاد فرهنگی مهدی موعود بنیاد مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور

تیم بوکس نوجوانان مازندران با حضور  دانیال حاتمی از محمود آباد، ماهان بهارلو از آمل، پارسا متولیان، حسین سعیدی، فربد قاسم پور و ماهان ساجدی از ساری، پارسا اکبریان از شیرود و امیرمحمد ذکایی از قائمشهر راهی مسابقات قهرمانی کشور شد.

نعمت فلاحت پیشه به عنوان سرمربی و عباس مظلومی و رضاحسینی ثابت به عنوان مربی  این تیم را در مسابقات همراهی می‌کنند.

تیم بوکس نوجوان مازندران با انگیزه و روحیه بالا از امید‌های دستیابی به سکو‌های قهرمانی این دوره از مسابقات محسوب می‌شود.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ اردیبهشت و به مدت ۵ روز در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد