Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی هلندی سابق شیاطین سرخ به صحبت های یانوزای واکنش نشان داد.

عدنان یانوزای، وینگر بلژیکی سابق منچستریونایتد در سال 2017 به دلیل فرصت کم بازی کردن از این باشگاه جدا شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اتلتیک، عدنان یانوزای اخیرا گفته بود که اگر می دانست فن خال سرمربی منچستریونایتد خواهد شد، قراردادش را با این تیم تمدید نمی کرد:

اگر یکسال قبل از ورود او می توانستم از باشگاه جدا شوم، این کار را می کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در آن زمان یونایتد خواهان تمدید قراردادم بود و منم فکر می کردم سالیان سال آنجا حضور خواهم داشت. اگر می دانستم این مربیان به من اعتماد نخواهند کرد، قراردادم را تمدید نمی کردم و در عوض جای دیگری می رفتم تا از فوتبالم لذت ببرم. وقتی فن خال به تیم آمد، من هر شش بازی یکبار بازی می کردم بنابراین اوضاع سخت بود و من از خودم می پرسیدم که اینجا چه کار می کنم؟ تحت هدایت مویس این فرصت را داشتم تا خودم را نشان بدهم. در منچستریونایتد ناراحت کننده ترین چیز این بود که فرصت لازم به من داده نمی شد.  

 اکنون لوئیس فن خال به صحبت های اخیر یانوزای واکنش نشان داده و در این رابطه می گوید:

اصلا نیازی به دفاع از خودم در برابر این همه بی انصافی ندارم! دوران حرفه‌ای من در فوتبال چه به عنوان یک سرمربی و چه به عنوان یک مربی نشان می دهد که چه تعداد بازیکن جوان تحت هدایت من توانسته اند تا از فرصت های خود استفاده کنند.

اخبار داغ 

واکنش رسانه ترک به گلزنی طارمی؛ مهاجم فراری گل زد! استقلال در نیم فصل لیست خروجی ندارد! | ادعای باشگاه سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند: دیدن هت تریک ام باپه مقابل بارسلونا به من انگیزه مضاعف داد پیروزی پورتو مقابل یوونتوس، آتش اژدها به جان گورخر افتاد / طرح سایت گل

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فن خال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والسلمین " الله‌نور کریمی‌تبار شامگاه دوشنبه شب در یادواره سنگر سازان بی سنگر در شهرستان دهلران با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، بیان کرد: شهدای جهاد سازندگی جزو شهدایی هستند که در جامعه ما گمنام مانده‌اند، آنان به ندای امام راحل لبیک گفتند و برای ساختن کشور، جهاد سازندگی را تشکیل دادند و در آباد کردن روستاها در عرصه‌های مختلف، نام خود را جاودانه کردند و همین‌ها با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه شدند و عنوان مقدس سنگرسازان بی‌سنگر را به خود اختصاص دادند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: ایجاد، سنگر و خاک‌ریز و جاده‌های مواصلاتی جزو سخت‌ترین کارهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود، سنگرسازان بی‌سنگر بهترین هدف برای تانک، خمپاره و هواپیماهای دشمن بودند، دنبال راه‌سازی، پل‌سازی و سخت‌تر از آن، ایجاد خاک‌ریز در حین عملیات زیر گلوله‌های گوناگون دشمن بودند، این مردان شجاع برای خاک‌ریز زدن با آن شرایط، یک حائل دفاعی ایجاب می‌کردند که رزمندگان اسلام، بتوانند در سینه‌ی این خاک، جانشان را سالم نگه‌دارند.

وی تصریح کرد: ایثار، از خود گذشتگی، عشق و فداکاری در آن‌جا نمایان می‌شد و سنگرسازان بی سنگر، این گونه در مقابل دشمن ایستادند تا جان‌پناهی برای رزمندگان ایجاد کنند، بیان این شجاعت، ایثار و از خود گذشتگی، فوق‌العاده سخت است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: شهدای جهاد سازندگی، نقش بی بدیلی در دفاع مقدس و سازندگی کشور داشتند، تلفیقی از ایثار، شجاعت، حماسه و دانش به‌هم آمیخت تا نقش سنگرسازان بی‌سنگر در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ماندگار شود و این از فضل خداست که این انسان را در چنین جایگاهی قرار می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار افزود: افتخار امروز جمهوری اسلامی این است که در برابر دنیا می ایستد و عملیات غرورآفرین وعده صادق را انجام می‌دهد و آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه و آلمان به‌رغم رجز خوانی، جرأت نمی کننکوچک‌ترین عکس‌العملی در برابر اقتدار ایران اسلامی داشته باشند، امروز در دانشگاه‌های آمریکا، می‌بینیم دانشجو و اساتید، در برابر نسل کشی مسلمانان غزه تظاهرات می کنند و بی‌رحمانه مورد تهاجم پلیس این کشور قرار می‌گیرند.‌

وی گفت: دشمان، در برابر غرش موشک‌های جمهوری اسلامی دست تسلیم بالا برده‌اند و درخواست رئیس جمهور آمریکا از سران اسرائیل این است که هیچ عکس‌العملی نشان ندهید و این از برکات و ثمره خون شهدا است.

کد خبر 6092660

دیگر خبرها

  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • تاثیر عملیات وعده صادق بر اقتصاد
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد