Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت درباره جذب نیروی انسانی توسط سامانه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی توضیحاتی ارائه داد و اعلام کرد: فرآیند جذب از طریق این سامانه، با توجه به اعلام نیازهای سازمانی و همچنین مجوزهای صادره کماکان ادامه خواهد داشت.

به گزارش شانا، توضیحات معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت به شرح زیر است:

«پس از تهیه و تصویب پروژه الگوی نوین جذب نیروی انسانی در صنعت نفت، سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از تاریخ ۱۰ تیرماه سال ۹۸ تاکنون جهت ثبت‌نام داوطلبان واجد شرایط آغاز به‌کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متعاقب موارد فوق وضعیت ثبت‌نام‌شدگان در سامانه مورد بررسی قرار گرفته و طی فرآیندی برترین و شاخص‌ترین نفرات ثبت‌نام شده در سامانه به لحاظ سوابق تحصیلی (از جمله نوع دانشگاه)، انتخاب و برای طی مراحل ارزیابی و مصاحبه به مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت معرفی می‌شوند.

در ادامه بر اساس نتایج ارزیابی و مصاحبه واصله از مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، لیست اسامی و مشخصات پذیرفته‌شدگان نهایی پس از جانمایی در برابر نیازهای سازمانی جهت اخذ مجوز تصویب‌خواهی وزیر نفت انعکاس یافته و پس از اخذ مجوزهای لازم، نفرات مذکور به شرکت‌های اصلی معرفی شده‌اند. هم‌اکنون نیز اقدام‌های لازم برای مراحل تشریفات جذب و امضای قرارداد با پذیرفته‌شدگان نهایی در برابر نیازهای سازمانی شرکت‌های زیرمجموعه به استناد مجوزهای صادره انجام پذیرفته و فرایند مربوطه با توجه به اعلام نیازهای سازمانی و همچنین مجوزهای صادره کماکان ادامه خواهد داشت».

این توضیحات در واکنش به نامه مدیرکل حوزه سخنگوی دولت در دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره اعلام اعتراض یکی از دانش‌آموختگان رشته مهندسی مکانیک نسبت به عدم جذب از طریق سامانه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به اداره کل روابط عمومی وزارت نفت اعلام شده است.

منبع: شانا

کلیدواژه: سامانه فارغ التحصیلان دانشگاهی وزارت نفت فارغ التحصیلان دانشگاهی نیازهای سازمانی توسعه مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • اهمیت سامانه خودنویس در کاهش تلاطمات بازار اجاره با حذف واسطه‌ها و صفر کردن هزینه عقد قرارداد
  • رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم
  • تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان