Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد دریجانی روز پنجشنبه در بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد از این اداره کل بدون توضیح بیشتر در این مورد جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت استان را ۳۵۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: ۴۰ هزار نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی استان از خدمات نظام ارجاع و پزشک خانواده بهرمند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان فعالیت های بیمه سلامت به ماموریت های جدید سازمان بیمه سلامت ایران  اظهار کرد: طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک به همراه نظام ارجاع و پزشک خانواده شهری در استان در حال اجراست.
دریجانی با بیان ضرورت ارایه خدمات الکترونیکی برای بیمه شدگان افزود: با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی و حذف دفترچه کاغذی هزار میلیارد ریال از هزینه های دولت کاهش می یابد و دسترسی عادلانه به همراه گسترش سلامت محوری برای بیمه شدگان در دریافت خدمات درمانی بهتر ایجاد می شود.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی ‌و اجتماعی استانداری یزد  با اشاره به تاثیر فعالیت های اداره کل بیمه سلامت استان در کاهش دغدغه های مردم از هزینه های سنگین درمانی گفت: این اداره کل  در جلب رضایت مشتریان و مراجعان موفق عمل کرد و به‌عنوان یکی ازدستگاه های برتر استان شناخته شد.

احمد ترحمی‌خاطرنشان کرد: بیمه سلامت نقطه اتکای مردم و نوید بخش امید به زندگی در جامعه ‌است.

معاون سیاسی استانداری یزد گفت: اداره کل بیمه سلامت توانست چتر مطمئن بیمه درمانی را در استان گسترش دهد و با این گستردگی آرامش، امنیت و امید را به خانواده ها و مردم هدیه کند.

تعدادی از بیماران استان های هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان برای درمان به مراکز بهداشتی و درمانی استان یزد مراجعه می کنند.

جمعیت یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان بیمه سلامت یزد خراسان جنوبی هرمزگان سازمان بیمه سلامت ایران کرمانشاه بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بیمه سلامت یزد سیستان و بلوچستان بیمه سلامت یزد خراسان جنوبی هرمزگان سازمان بیمه سلامت ایران کرمانشاه بهداشت و سلامت اخبار کنکور بیمه سلامت اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان

به گزارش جام جم آنلاین،حمیدرضا بدیعی گفت: علاقمندان می‌توانند چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ با مراجعه به مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر به نشانی فرهنگ شهر، روبروی استخر کوثر، در طرح «اهدای خون؛ اهدای زندگی» که با همکاری سازمان انتقال خون اجرا می‌شود، مشارکت کنند.

او خطر خونریزی مغزی، خونریزی از بینی، دهان و لثه را از جمله مشکلاتی برشمرد که بیماران مبتلا به سرطان را در صورت دریافت نکردن پلاکت خون تهدید می‌کند.

مدیر بیمارستان آنکولوژی امیر، اضافه کرد: پلاکت‌ها در کنترل خونریزی و انعقاد طبیعی خون نقش حیاتی و اساسی دارند و در بیماران مبتلا به سرطان که تحت شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان قرار می‌گیرند، بسیار ضروری است.

دیگر خبرها

  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند