Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:59:25 GMT

شهرداری بندرعباس ۹ بازیکن باکیفیت جذب می‏‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۸۶۶۴

شهرداری بندرعباس ۹ بازیکن باکیفیت جذب می‏‌کند

به گزارش ایرنا، حسن اشجاری روز پنجشنبه پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: از روزی که به تیم شهرداری بندرعباس آمدم تصمیم گرفتم تا یک تیم مدعی و شایسته داشته باشیم.

وی در ارتباط با بازی تیمش برابر ایرانجوان بوشهر اظهار داشت: میزبانی بوشهری‌ها همیشه شایسته بوده‌است و امروز این مهم در دیدار با ایرانجوان تکرار شد که در این زمینه از تمامی دست اندرکاران و مسئولان تیم ایرانجوان برای میزبانی قدردانی می‎‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم شهرداری بندر عباس بیان کرد: به طور متقابل در بوشهر نیز همواره میزبان را قابل احترام می‏دانستم و امروز نیز در صحنه‌‎ای که داور گل سالم شهرداری بندرعباس را نگرفت اعتراضی به تصمیمش نکردم.

اشجاری ادامه داد: با این وجود در صحنه‌ای که قصد توصیه درواز‎بان تیم شهرداری به رعایت حرکت جوانمردانه داشتم با نظر داور چهارم از سوی داور مسابقه کارت قرمز دریافت کردم.

وی افزود: در اعتراض به این کارتی که اشتباه داده شد نیز داور اعلام کرد چون کارت قرمز داده شده قادر به برگشت دادن آن نیستم و این وضعیت کار تیمم را در بازی آینده دشوار می‏‌کند.

اشجاری اظهار داشت: از روزی که وارد این فوتبال شدم سطح داوری خوب نیست و این سطح داوری در لیگ دسته ۲ بسیار پایین است زیرا داورانی که پایین هستند نیز قصد ارتقا دادن خود را ندارند.

وی تاکید کرد: داوران باید بازی‌های اروپا و لیگ‌ها را نگاه کنند تا خود را بروز و در قضاوت پیشرفت خوبی داشته باشند.

اشجاری ادامه داد: شهرداری بندرعباس یکی از تیم‌هایی است که بد بسته شده‌است ولی سطح پایین داوری نباید دلیلی برای دلسرد کردن نماینده بندرعباس باشد.

سرمربی شهرداری بندر عباس اظهارداشت: بازی امروز دو وجه متمایز داشت یکی اینکه بازیکنان حریف تمرین نداشتند و این باعث شد تا آنها غیرقابل پیش‌بینی باشند.

وی افزود: بازیکنان ایرانجوان باتجربه بودند و همین شرایط پیش‌بینی ‌می‎‌شد با وجود نداشتن تمرین کافی بتوانند برابر شهرداری بندرعباس خطرناک ظاهر شوند.

اشجاری یادآور شد: از نتیجه بازی راضی نیستم زیرا تیمی که با سیستم  چهار-سه- سه در زمین حریف ظاهر شده به دنبال استفاده  حریف و کسب برد است ولی با این وجود موفق به کسب پیروزی نشدیم.

برچسب‌ها فوتبال بوشهر فدراسیون فوتبال ایران شهرداری بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر فدراسیون فوتبال ایران فوتبال بوشهر فدراسیون فوتبال ایران شهرداری بندرعباس اخبار کنکور شهرداری بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم

روز گذشته ساعت ۱۷ در تهران یک بازی بین تیم‌های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده جوانان در دسته دو برگزار می‌شود. در این بازی کمک داور گل یکی از این دو تیم را مردود اعلام می‌کند و همین باعث جرقه یک زودخورد شدید بین داور و اعضای تیم یکه گلشان مردود شده می‌شود. در فیلمی که در زیر مشاهده می‌کنید کمک داور به شدت از سوی برخی افراد مورد حمله قرار می‌گیرد و جالب است که سایر داوران فقط نظاره گر این برخورد فیزیکی هستند. منبع: صدای ملت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد