Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین هرگونه تلاش دادگاه حقوق بشر اروپا در روند قضائی محاکمه «الکسی ناوالنی» را مداخله‌ای غیر قابل پذیرش در امور داخلی این کشور دانست.

بر اساس این گزارش، «دیمیتری پسکوف» در نشست خبری خود گفت: این تصمیم (دادگاه حقوق بشر اروپا) غیر قانونی بوده و تلاشی بسیار جدی برای مداخله در امور قضائی داخلی روسیه تلقی می‌شود که به عقیده ما، چنین اقدامی کاملاً غیر قابل قبول خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: ما به دنبال رویارویی نیستیم، اما از سوی دیگر چنین تصمیماتی و چنین نیات خصمانه‌ای در پس این تصمیم‌ها و سیاسی سازی آشکار روند تصمیم گیری (دادگاه حقوق بشر اروپا)، ابهامات زیادی را ایجاد می‌کند.

سخنگوی کاخ سفید همچنین در خصوص واکنش احتمالی روسیه به این تصمیم دادگاه حقوق بشر اروپا گفت که وزیر دادگستری روسیه به این اقدام پاسخ خواهد داد.

لازم به ذکر است، پیشتر «الگا میخائیلووا» وکیل ناوالنی اعلام کرده بود که دادگاه حقوق بشر اروپا از روسیه درخواست کرده تا به استناد ماده ۳۹ از منشور قوانین این دادگاه، ناوالنی را فوراً از زندان آزاد کند؛ ادعایی که مورد خشم شدید مسکو شده و امروز، سخنگوی کرملین به آن واکنش رسمی نشان داد.

کد خبر 5150554

منبع: مهر

کلیدواژه: دیمیتری پسکوف آلکسی ناوالنی دادگاه حقوق بشر اروپا روسیه ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی فلسطین روسیه ایران افغانستان سوریه عربستان سعودی ناتو جو بایدن ترکیه اربیل دونالد ترامپ دادگاه حقوق بشر اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، سیدعلی اصغر رفاهی درباره دیدار مردمی که در مسجد کوفه بندرعباس برگزار شد گفت: هدف از این دیدارها، پیگیری مشکلات و درخواست‌های قضایی مردم است.

وی گفت: امروز حدود چهل درخواست و پرونده قضایی مردم از نزدیک بررسی شد.

رفاهی افزود: درخواست‌های دریافت شده تا دو روز آینده ثبت و پیامک آن برای افراد فرستاده می‌شود.

وی گفت: نتیجه بررسی و پیگیری این درخواست‌ها نیز تا دو هفته آینده به متقاضیان اعلام می‌شود.

مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضائیه افزود: دیدار مردمی در سفر‌های استانی بویژه با محوریت مساجد و بقاع متبرکه، از تاکیدات رئیس قوه قضاییه است.

رفاهی افزود: در صورت نیاز، پرونده افراد متقاضی با حضور اعضای شورای عالی قضایی، معاونان قوه و یا حتی در دیدار با خود رئیس قوه قضاییه بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ رئیس قوه قضاییه امروز به هرمزگان سفر می کند

وی گفت: روز پنجشنبه نیز از ساعت هشت صبح تا ۱۷ دیدار مردمی در محل مجتمع دادگاه‌های کیفری، انقلاب و خانواده بندرعباس واقع در میدان اباذر بندرعباس برگزار می‌شود.

رئیس و مسئولان قوه قضاییه در سی امین سفر استانی، امروز به هرمزگان سفر می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس
  • بابک زنجانی امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد
  • وحشت در محافل صهیونیستی بعد از تصمیم ضد اسرائیلی دادگاه لاهه
  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • طالبان خطاب به روسیه: حکومت افغانستان فراگیر است | دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • آشکار شدن چهره تزویر آمریکا در حمایت از حقوق بشر