Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@11:43:24 GMT

سندرم دست بی قرار این بار یقه شجاع را گرفت! (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۸۸۰۴

سندرم دست بی قرار این بار یقه شجاع را گرفت! (عکس)

الریان با تک گل کازورلا مغلوب السد شد. تک گلی که روی خطای هند پنالتی شجاع خلیل زاده برای شاگردان ژاوی بدست آمد.

به گزارش "ورزش سه"، در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام ولیعهد قطر، تیم های السد و الریان در استادیوم خانگی الدحیل به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل سانتی کازورلا به سود السد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار که تا دقیقه 80 با تساوی بدون گل دنبال می شد، در یک صحنه بغداد بونجاح مهاجم الجزایری السد صاحب توپ شد که ارسال این بازیکن به دست شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی الریان برخورد کرد ولی داور در ابتدا اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و یک ضربه کرنر به سود السد اعلام کرد.

 


پس از صحبت های کمک داور ویدیویی، داور دیدار برای بررسی صحنه به کنار زمین رفت و پس از گذشت چند دقیقه و بارها بررسی این صحنه، دستور به اعلام خطای پنالتی به سود السد داد که سانتی کازورلا بازیکن اسپانیایی السد پشت این ضربه پنالتی ایستاد و آن را وارد دروازه الریان کرد.


شجاع خلیل زاده و بغداد بونجاح که از زمان حضور این مدافع ایرانی در پرسپولیس 7 بار با یکدیگر روبرو شده و درگیری های زیادی در تقابل های گذشته با هم دیگر داشتند، در این مسابقه نیز بارها با یکدیگر به دوئل پرداختند که شجاع بجز همان صحنه اعلام پنالتی خوب کار کرد و اجازه خودنمایی به این مهاجم زهردار نداد ولی مشکل بازبودن دست بازیکنان ایرانی، پس از مهدی شیری این بار یقه شجاع خلیل زاده را گرفت.

 


این بازی در پایان با همین تک گل به سود السد به پایان رسید تا شاگردان ژاوی به عنوان نخستین تیم راهی دیدار فینال شوند. دیگر بازی مرحله نیمه نهایی را تیم های الدحیل و الغرافه در همان استادیوم الدحیل برگزار می کنند تا چهره دومین تیم فینالیست نیز مشخص شود.

الریان قطر شجاع خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الریان قطر شجاع خلیل زاده شجاع خلیل زاده سود السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد